monkeyboy skrev:1x16
Jag gillade däremot inte hur Veronica var mot Duncan och Meg, passade inte alls in med det förra avsnittet...
AKS skrev:monkeyboy skrev:1x16
Jag gillade däremot inte hur Veronica var mot Duncan och Meg, passade inte alls in med det förra avsnittet...
1.15/1.16
Fast hon satt ju och grät över Duncan i Ruskie Business. Och hon kastade längtande blickar mot honom då de dansade. Hon försökte väl vara storsint i RB, men har svårt att leva upp till det då hon måste se Duncan och Meg gå och hålla varandra i händerna i skolan, opå dagtid. Lite mer "verkligt" då kanske.
AKS skrev:VM:s skapare Rob Thomas brukar ju, som jag nämnt, hänga på TwoP. Nu har han skapat en egen site:
http://www.slaverats.com (slaverat är hans nick på TwoP.) Trevligt för oss VM-fans. Bl a finns originalmanus för piloten där (har inte hunnit läsa det ännu).
Sista raderna på "The Origins of Veronica Mars" är kul. "Well, I'm pretty sure you won't be getting your cock bong back" (VM till Logan).
caffeineaddict skrev:AKS: Grymt bra 1.16-post! Dina spekulationer kring fallet Lilly Kane är så väldigt detaljerade och underhållande. Märks verkligen att du älskar serien. Får mig att vilja se om de tidigare avsnitten.
And in a very recent interview, the guy in charge of Warner Brothers' DVD division said there were no plans for a Veronica Mars DVD--he didn't rule it out, just said nothing was cooking now.
Qarlsson skrev:AKS: du har varit som en energisk nyutslagen vårblomma vad gäller postningarna idag. Det verkligen märks hur mycket du saknat VM vilket är coolt och se. Eller som Mugatu i Zoolander skulle sagt - that's AKS, she's sooo hot right now!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare