Tinwiel skrev:noike: Visst var Jayes leende charmigt, men hon slår inte Kristen Bell ändå.. ;)
noike skrev:Tinwiel skrev:noike: Visst var Jayes leende charmigt, men hon slår inte Kristen Bell ändå..
Jooooooo! Fast inte med mycket. Kan nog också bero lite på att jag tycker att WF är bättre än VM.
Tinwiel skrev:Så ska vi komma överens om att dom är ungefär lika charmiga båda två eller "shall we take it outside"? Jag varnar dig, jag är duktig på att nypas.. *får en bild i huvudet av ett slagsmål likt det mellan Xander och Harmony i s4* :D
noike skrev:Tinwiel skrev:Så ska vi komma överens om att dom är ungefär lika charmiga båda två eller "shall we take it outside"? Jag varnar dig, jag är duktig på att nypas.. *får en bild i huvudet av ett slagsmål likt det mellan Xander och Harmony i s4*
Vi kan nog komma överrens. Jag är bäst med tillhyggen, bakifrån. ( [1] slå knät, [2] slå huvud [3] spring och göma sig. )
Tinwiel skrev:Är inte bartendern väldigt lik Matthew Fox, från Party of five och Lost? Fast bartendern är mycket sötare... :oops: :)
Glorificus skrev:Han är så sjukt lik Matthew Fox.
Glorificus skrev:Glorificus skrev:Han är så sjukt lik Matthew Fox.
För att citera mig själv.
Tänkte på det hela tiden när jag såg avsnittet som gick på TV400 i veckan. Gaah, måste köpa boxen.
Tinwiel skrev:Det verkar stämma med tvtome, men dom har ju haft "fel" förut.. :?
Tinwiel skrev:Shit, Caroline är verkligen ett komiskt geni, men hon verkar klara av mer seriösa scener också.
noike skrev:Tinwiel skrev:Shit, Caroline är verkligen ett komiskt geni, men hon verkar klara av mer seriösa scener också.
Det är det seriösa som hon är känd för, det här var hennes första komiska roll -- gick lite över all förväntan. (Varför tror du jag har paxat henne?)
Illyria skrev:Tinwiel skrev:Är det nån som vet vem som sjunger låten som spelas i slutet på Coctail Bunny?
Kanske svaret finns här?
caffeineaddict skrev:[...]eller "Why didn't Jesus just eat the cross?" (okej, den tredje antar inte något men den är ändå rätt dum).
caffeineaddict skrev:Binchy: Just "why"-delen är ju kanske lite mystiskt dum, men å andra sidan har jag sett frågor som är ännu mer idiotiska genom att de antar något som inte ens är sant. Som "Why is Bryan Adams such a great lyricist?" eller "Why is George W. Bush not up for the Nobel peace prize?" eller "Why didn't Jesus just eat the cross?" (okej, den tredje antar inte något men den är ändå rätt dum).
caffeineaddict skrev:Iofs. Fast om man uppenbarligen kan dela fisk bättre än min mamma och få blinda att se så borde man kunna äta trä utan att vara en termit. Vet någon förresten om de där fiskarna var kokta eller tillagade, för annars slet karln fanimig en rå fisk i tusen bitar vilket åtminstone kräver lite styrka, och då borde han ha klarat ett par vakter innan de spikade upp honom. Jesus was a pussy. There, I said it.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare