Tam skrev:Nä jag fattar inte varför folk inte gillar det här. Point Pleasant är egentligen den enda serien just nu som jag verkligen tycker mycket om, den enda som inte känns konservativ och irriterande. (Orka! Orka! är också bra men det är så jobbigt att följa en serie på tv. Veronica Mars tycker jag också om när jag inte är på dåligt humör. Och så Nip/Tuck och The Shield förstås. Osv osv, men ändå.)
Avsnitt 7 var nog bäst hittills. Men hatades det förut är jag väl inte säker på att ni kommer att ändra er.
Illyria skrev:1x07: Allt som skulle kunna göra serien grymt bra är finns fortfarande där, tom lite mer än vanligt, men det är fortfarande för taffligt gjort. Den här serien skulle kunna vara riktigt grym, men det är den inte.
Intressant det där med videobandet, vad är det Ben har gjort?
AKS skrev:Avsnitt 7 är ju tveklöst ett av de bättre avsnitten hittills. *Alla* problem finns fortfarande kvar, men eftersom de tycks arbeta vidare med en idé som kan bli intressant så brydde jag mig inte så mycket under 1.7. Ser faktiskt fram emot att se 1.8. Men är serien då bra nu helt plötsligt? Nej. Den har bara blivit ganska mycket mindre "meh". Men fortsätter utvecklingen som i de senaste tre avsnitten så *kan* det blir bra.
Tänk om Ben av nån anledning dränkte sin dotter? I badkaret såg väl mamman Isabel dränkas? Jag tillhör dem som verkligen gillar Grant Shows karaktär... det blir liksom lite humor och så då han är med tack vare hur Show spelar karaktären. Det bästa som skulle kunna hända dock är att Paula (den tveklöst sämsta skådespelerskan i den sämst skrivna rollen) och hennes mamma skrivs ur serien. Det är dessutom de två karaktärerna som står för mest såpainslag.
AKS skrev:Nej, gör inte det! Du har inte förstört min dag så förstör inte din egen. Det är lugnt.
LOS ANGELES (Zap2it.com) When FOX Entertainment President Gail Berman insisted to TV critics back in January that the remaining episodes of "Tru Calling" would air at some point, many a reporter chuckled. Well, Berman may be departing FOX for a creative gig at Paramount, but she's true to her word. The much maligned and already effectively cancelled "Calling" will return on Thursday, March 31, replacing the equally maligned and equally effectively cancelled "Point Pleasant."
AKS skrev:Kan inte hjälpa att jag efter de senaste avsnitten känner mig *lite* besviken. Den hade kunnat bli bra om den fått en andra säsong.
AKS skrev:Betyder detta att vi inte ens kommer att få se resterande avsnitt av PP? I så fall blir jag riktigt besviken.
LWes skrev:Tam skrev:Men det är klart, Miracles ska/har väl blivit dvd. Kanske finns det hopp. Tror bestämt jag börjar hoppas.
Men Miracles var till skillnad från Point Pleasant fruktanstvärt bra.
Tam skrev:Hoppas väl på DVD-ville, men det känns tveksamt om PP har rätt fan-bas för det.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare