http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=309&item=6379397986&rd=1

nikozar skrev:Brainiac har roliga krafter och brukade krympa städer och lägga dom i flaskor i de gamla historierna=).
Han jobbar i ''remaken'' som gått sen 80 talet för Lex Luthor typ.
AKS skrev:De gör de inte så lätt för nya tittare att hoppa in i serien. Förvirringen tycks total. Jag önskar att TV-tidningarna kunde få information om vilket avsnitt som visas av tv-bolagen så att det inte bara står avsnitt 2 av 22 eller så. Om det stod ex avsnitt 2.19 så skulle ju den informationen vara mycket mer värd och göra det lättare att hoppa in i äldre serier som repriseras så underligt.
LWes skrev:AKS skrev:De gör de inte så lätt för nya tittare att hoppa in i serien. Förvirringen tycks total. Jag önskar att TV-tidningarna kunde få information om vilket avsnitt som visas av tv-bolagen så att det inte bara står avsnitt 2 av 22 eller så. Om det stod ex avsnitt 2.19 så skulle ju den informationen vara mycket mer värd och göra det lättare att hoppa in i äldre serier som repriseras så underligt.
Om du vill hoppa in i serien så ladda hem säsong 4 väl. Kom igen, det blir kul!
Eynosh skrev:LWes skrev:AKS skrev:De gör de inte så lätt för nya tittare att hoppa in i serien. Förvirringen tycks total. Jag önskar att TV-tidningarna kunde få information om vilket avsnitt som visas av tv-bolagen så att det inte bara står avsnitt 2 av 22 eller så. Om det stod ex avsnitt 2.19 så skulle ju den informationen vara mycket mer värd och göra det lättare att hoppa in i äldre serier som repriseras så underligt.
Om du vill hoppa in i serien så ladda hem säsong 4 väl. Kom igen, det blir kul!
S4 är ju minst sagt fristående jämfört med tidigare säsonger..
Eynosh skrev:S1 var ju typisk "fotw"-arc. S2 och S3 var ändå sammanhängande och intressant, för att sedan ta en helt svängom och gå in på annat i S4.
Få se hur S5 blir, kanske värt och följa serien slaviskt igen.
AKS skrev: Jag har sett säkert 20 avsnitt av Smallville (de första 12 och sedan spridda avsnitt), men tyvärr... tråkigt värre.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare