sämsta serien (nolbergs officiella humortråd)(spoilers!)

Här kan vi prata om det mesta som rör Buffy

Inläggav Tinwiel » ons mar 09, 2005 15:28

Binchy skrev:
Tinwiel skrev:Haha, Evil Binchy! Nu har du umgåtts alltför mycket med Mattek72 och JRT..

Eh, detta hände för ungefär 20 år sedan. Hade det varit nyss skulle jag ha bli rätt platt av att bråka med min lillebror. Han är lång och kraftig och väldigt stark, och dessutom mycket intelligent.

Jaja, kom inte här dragandes med logik och sånt tjafs... ;) Eh. Ok då men det kanske var några tidsresor inblandade? Nähä, inte det.

Är det nu man ska skylla på tillfällig sinnesförrvirring? Ett sånt försvar skulle nog inte funka för mig för jag har nog permanent sinnesförvirring tror jag..
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav JRT » ons mar 09, 2005 15:36

Tinwiel skrev: Är det nu man ska skylla på tillfällig sinnesförrvirring? Ett sånt försvar skulle nog inte funka för mig för jag har nog permanent sinnesförvirring tror jag..

Skyll inte på något, stå för din insane troll logic. Att skylla på något, liksom att skriva med fjuttig text tyder på att man skäms, och sådant baggage vill vi inte ha här. :rolleyes:
Angel: I got two modes with people: bite and avoid. Hard to shift.

The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who haven't got it.
Användarvisningsbild
JRT
Zeppo

Inläggav Binchy » ons mar 09, 2005 15:37

Tinwiel skrev:
Binchy skrev:
Tinwiel skrev:Haha, Evil Binchy! Nu har du umgåtts alltför mycket med Mattek72 och JRT..

Eh, detta hände för ungefär 20 år sedan. Hade det varit nyss skulle jag ha bli rätt platt av att bråka med min lillebror. Han är lång och kraftig och väldigt stark, och dessutom mycket intelligent.

Jaja, kom inte här dragandes med logik och sånt tjafs... ;) Eh. Ok då men det kanske var några tidsresor inblandade? Nähä, inte det.

Är det nu man ska skylla på tillfällig sinnesförrvirring? Ett sånt försvar skulle nog inte funka för mig för jag har nog permanent sinnesförvirring tror jag..

Förlåt, det var ju inte meningen att förstöra din teori.

Förresten, skyll på latent sinnesförvirring. Den finns där hela tiden och blossar upp ibland, och så låter det som juridikspråk (fast det är snarare medicinspråk).

EDIT: jag tar tillbaka orden "skyll på". Stå för att du är du helt enkelt, med latent sinnesförvirring och allt.
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer

Inläggav Tinwiel » ons mar 09, 2005 15:41

Aha, latent sinnesförvirring. *skriver upp*

Ok, JRT:

Jag har latent sinnesförvirring

Bättre så?

Insane troll logic. Jag och nollberg. Passande att det var i den här tråden då. Jag har hittat hem! :D
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav mattek72 » ons mar 09, 2005 16:59

JRT skrev:

Hmmm. Då får jag helt enkelt bege mig till Kalmar och spana. Feel the heat, 'cause I'm on to you...

Jag lär ju märka när du kommer.
Solen går i moln,fåglarna slutar kvittra och hundarna ylar. :twisted:
When I was alive, I may have been a little naughty.
But when they killed me, I became something much,much worse.
The stuff that nightmares are made of.
Användarvisningsbild
mattek72
Watcher

Inläggav JRT » ons mar 09, 2005 17:29

Where she leads, dark forces follow. Ja. Växter brukar dö också. Bli inte förvånad om du hör om katter som föder ormar och upptäcker att det som rinner ur kranen är lite mer tjockflytande... kanske lite rödare än vanligt. Then it's time to watch your neck. :twisted:

The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who haven't got it.
Användarvisningsbild
JRT
Zeppo

Inläggav Shetani » ons mar 09, 2005 18:22

*nyser*

Nu ska jag fan i mig smitta ner hela Buffyforum!
Zat vant be a praablem... Put him in ze cart!
Användarvisningsbild
Shetani
Scooby

Inläggav JRT » ons mar 09, 2005 18:35

Great! I'll corner them and then you can sneeze on them.

Användarvisningsbild
JRT
Zeppo

Inläggav Gordo » ons mar 09, 2005 18:46

Jag tror det funkar, min näsa har börjat rinna.

(Det kan i och för sig vara kylan som gör det, men man vet aldrig)
- Why would you wanna help me after what I did?
- Because it's what Jesus would freakin' do!
Användarvisningsbild
Gordo
doookti persika

Inläggav Shetani » ons mar 09, 2005 20:54

Aaaaaaaah-tjo!

Evil underworld sneeze attack!
Zat vant be a praablem... Put him in ze cart!
Användarvisningsbild
Shetani
Scooby

Inläggav Zaxx » ons mar 09, 2005 23:59

Hallå!

Vi andra måste göra en pakt mot dethära gänget!

De håller på att bli för starka :D
Användarvisningsbild
Zaxx
Gay-polis, Buns of STEEL

Inläggav Binchy » tor mar 10, 2005 0:18

Shetani skrev:*nyser*

Nu ska jag fan i mig smitta ner hela Buffyforum!

Det verkar fungera, jag har ont i halsen och katten som ligger här framför tangentbordet nös just. Interspecies contaminations.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer

Inläggav Tinwiel » tor mar 10, 2005 0:25

Zaxx skrev:Hallå!

Men jag är inte så evil va? Bara på morgonen kanske.. då platsar jag definitivt i JRT och Matteks gäng.. :twisted:

Vad är vi andra då? Snällgänget? Lät ju lite mesigt va. Måste komma på ett bättre namn isåfall. ;)

Edit: Å andra sidan så har det sagts om mig (både från mina kompisar och min sida) att jag är evil inside, ängel med dolda horn, ulv i fårakläder osv. Men oftast skämtar vi. Eller? :twisted: (hmm, jag kan nog vara lite evil ibland ja.. )
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav JRT » tor mar 10, 2005 0:32

Zaxx skrev:Hallå!

And if one of thy slaves offend thee, thou shalt smite him down.

And if all of thy slaves offend thee, thou shalt smite them down, too, even upon the very last one in the land.

Prepared to be crushed little man. :twisted:

Bara på morgonen kanske.. då platsar jag definitivt i JRT och Matteks gäng..

Skryt inte. :rolleyes: Du kan få vara våran minion kanske - eller lackey eller flunkey, välj själv - men du får jobba mer innan du platsar i gänget. :twisted:

Användarvisningsbild
JRT
Zeppo

Inläggav Tinwiel » tor mar 10, 2005 0:37

JRT, du har inte träffat mig när jag är på min värsta morgonhumör, jag skulle överglänsa er alla i ondska.. :twisted: Ni skulle be om nåd. No mercy sir!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav JRT » tor mar 10, 2005 0:40

Jag äter folk med dåligt morgonhumör till frukost, efter att de roat mig med sin småaktiga surhet. You have nothing on me, Tiny wheel. :rolleyes: :twisted:

Användarvisningsbild
JRT
Zeppo

Inläggav Tinwiel » tor mar 10, 2005 0:50

Nä nu jävlar... Aha, nu kom jag på hur jag ska vinna över JRT: My evil plan... Hehe.

JRT? Titta hit!

:lovebunny: :lovebunny: :lovebunny: :lovebunny: :lovebunny:

Haha! Bränner i dina ögon va? Mmm, vem är det som är ondskefull nudå. ;) (damn, den där sista smileyn kanske förstörde allt eller?)
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav JRT » tor mar 10, 2005 1:27

BildBildBildBildBild

Och så var det med det. :twisted:

Användarvisningsbild
JRT
Zeppo

Inläggav Tinwiel » tor mar 10, 2005 1:35

JRT skrev:BildBildBildBildBild

Och så var det med det. :twisted:

Hahaha. Men mina kaniner var värst ändå.

Nu har jag slut på argument så jag kommer bara svara därför på allt. Så där som man gjorde när man var liten. Varför? Därför. Störiga unge... ;)
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav nolberg » fre mar 11, 2005 22:46

Jävla pajkastare, Jag orkar ungefär läsa 3 utav era patetiska inlägg Och SjUk idiotiska kommentarer; Det är inte mitt fel att ni är ett gäng idioter och jag blev den som var tvungen och tala om det. aTT avsLuta v1ll j4g tipppsa er om en riktigt serie och det är "LOST"
Användarvisningsbild
nolberg
Minion

Inläggav Buffybot Wannabe » fre mar 11, 2005 22:51

Hey, look who's back! :D
Senast redigerad av Buffybot Wannabe fre mar 11, 2005 22:53, redigerad totalt 1 gång.
SM-GULD 2004
SM-SILVER 2005
SM-GULD 2006
Åkte ur i semin 2007... va fan hände?
Användarvisningsbild
Buffybot Wannabe
Big Bad

Inläggav Binchy » fre mar 11, 2005 22:52

Det finns redan en tråd om serien Lost, så du är lite sent ute...

Användarvisningsbild
Binchy
Slayer

Inläggav JRT » fre mar 11, 2005 23:14

Oh look, it's the pathetic pestilence. Pajkastare? Jag kastar inte paj. Knivar möjligen. Och jag letar alltid efter... "frivilliga" för att träna på att kasta med ögonbindel. :twisted:

Användarvisningsbild
JRT
Zeppo

Inläggav A bear » lör mar 12, 2005 0:29

nolberg skrev:Maybe I should ease back in with some non-taxing classes, like, introduction to pies, or maybe advanced walking.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer

Inläggav LWes » lör mar 12, 2005 0:39

nolberg skrev:aTT avsLuta v1ll j4g tipppsa er om en riktigt serie och det är "LOST"

Om du tycker Lost är bra, gå in på Lost-tråden och diskutera serien med oss som en vanlig person, så kan vi få se dig skriva något logiskt, baserat på dina verkliga åsikter om serien.
För jag har svårt att tro att du använder samma bizarra sätt att skriva på när du inte skriver om saker du inte gillar.

LOST
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav nolberg » lör mar 12, 2005 1:09

sug kuk
Användarvisningsbild
nolberg
Minion

Inläggav mattek72 » lör mar 12, 2005 1:12

Vilket genomtänkt inlägg!
When I was alive, I may have been a little naughty.
But when they killed me, I became something much,much worse.
The stuff that nightmares are made of.
Användarvisningsbild
mattek72
Watcher

Inläggav JRT » lör mar 12, 2005 1:15

And once again, the gold medal in the Constructive Critisism event goes to nol-"I'm as stupid as I look"-berg.

Användarvisningsbild
JRT
Zeppo

Inläggav malavel » lör mar 12, 2005 1:18

Bra stavning och grammatik. Interpunktionen kan behöva lite jobb. Sen bör meningar inledas med en versal, 0/\/\ /\/\4n nu 1n73 är 1337.
OK, technically, never. Touché. But I'm like Vader in the last 5 minutes of Jedi with redemptive powers minus a redemptive struggle of epic redemption which chronicles... These ropes itch.
Användarvisningsbild
malavel
Big Bad

Inläggav Tinwiel » lör mar 12, 2005 1:28

Jag hade tänkt besvara nollbergs inlägg med något riktigt lågt och taskigt, men så tänkte jag att jag ska inte sänka mig till hans nivå... Senaste kommentaren var bara så dum. Säger folk sånt fortfarande? (och då menar jag folk som är äldre än 14 och har lite "koll" och insikt?) Jaja, nu ska jag sova... lika bra.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

FöregåendeNästa

Återgå till Allmänt om BtVS