av Binchy » ons mar 09, 2005 15:37
Tinwiel skrev:Binchy skrev:Tinwiel skrev:Haha, Evil Binchy! Nu har du umgåtts alltför mycket med Mattek72 och JRT..
Eh, detta hände för ungefär 20 år sedan. Hade det varit nyss skulle jag ha bli rätt platt av att bråka med min lillebror. Han är lång och kraftig och väldigt stark, och dessutom mycket intelligent.
Jaja, kom inte här dragandes med logik och sånt tjafs...

Eh. Ok då men det kanske var några tidsresor inblandade? Nähä, inte det.
Är det nu man ska skylla på tillfällig sinnesförrvirring? Ett sånt försvar skulle nog inte funka för mig för jag har nog permanent sinnesförvirring tror jag..
Förlåt, det var ju inte meningen att förstöra din teori.
Förresten, skyll på latent sinnesförvirring. Den finns där hela tiden och blossar upp ibland, och så låter det som juridikspråk (fast det är snarare medicinspråk).
EDIT: jag tar tillbaka orden "skyll på". Stå för att du är du helt enkelt, med latent sinnesförvirring och allt.
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?
An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not