caffeineaddict skrev:1.04. Ett steg upp från tidigare. Nu börjar det likna något! :)
Good boy. Kill the baby!
caffeineaddict skrev:1.04. Ett steg upp från tidigare. Nu börjar det likna något! :)
caffeineaddict skrev:SotW = Sicko of the Week?
Jag skulle tro att han själv har familje-issues, men jag såg det inte som om att han brydde sig speciellt mycket mer än tidigare. Han vill bara veta allt om alla och det här var ett perfekt tillfälle att hacka på dr Chase. Ju surare Chase belv desstå mer verkade House gilla situationen.caffeineaddict skrev:1.13:Jag tänkte precis tvärtom, att det var oroväckande att House verkade bry sig så mycket om Chase. I like my House mean! Inte pjoskande surrogatpappa-ish känslopetande.
Illyria skrev:1x15:
Allison gillar Dr House? Vet inte riktigt om jag gillar den utvecklingen. Uppfattade inte alls hennes fråga i förra avsnittet på det sättet heller...
Illyria skrev:1x15:
Gubben på sjukhuset, har han något personligt vendetta mot House? Vet inte riktigt vad jag ska tro, men det är vad jag börjar misstänka. Eller så är han bara en total idiot.
noike skrev:(1.15)En cliffhanger i House. Känns konstigt. Visst, det är inget dubbelavsnitt eller så, men ändå en cliffhanger.
Illyria skrev:noike skrev:(1.15)En cliffhanger i House. Känns konstigt. Visst, det är inget dubbelavsnitt eller så, men ändå en cliffhanger.
Det här glömde jag ju kommentera, en av dem ska bort?! Hade inget emot att det var en cliffhanger men jag gillar inte tanken och vem väljer isåfall House?
Qarlsson skrev:Illyria:
Gubben är nästintill tvångsmässig i sin strävan att sätta House på plats. Jag tror dock inte det finns någon djupare tanke bakom, förutom att skicka ut ett meddelande till alla på sjukhuset vem som har störst genitalier, och vad passar sig inte bättre då än att sätta den mest nitiska och envisa jäveln (House) på plats för att statuera exempel.
noike skrev:Jag är mer och mer inne på Illyrias tankegångar. Han frågade för lite om House i början för att verkligen gå efter honom på det viset som han gör. Han var jävligt småaktig redan från början och sättet han frsöker vända alla emot House. Det finns något mer bakom.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]