caffeineaddict skrev:Sen kunde jag inte komma över precis vilken jävla stor slump det var att kvinnan Cruise skulle döda på slutet var samma kvinna som Foxx haft i sin bil som passageraren innan Cruise. I en stad med nio miljoner invånare. Naturligtvis får han både mördaren och det potentiella offret i sin taxi direkt efter varandra tidigare på dagen.
"We wanted to have a villain not only who would fulfill the character needs but somebody who could entertain the audience on a visceral level and provide great visuals, something we haven't seen before, and create a real challenge and great foe for Spider-Man and his unique spidery, spider-like powers."
LWes skrev:Jag tycker att det låter som Venom! Han skulle verkligen "provide great visuals, something we haven't seen before, and create a real challenge and great foe for Spider-Man"
noike skrev:LWes skrev:Jag tycker att det låter som Venom! Han skulle verkligen "provide great visuals, something we haven't seen before, and create a real challenge and great foe for Spider-Man"
Hoppas jag inte. Venom är urtråkig. Jag är för att de ska använda Typeface.
RalfiParpa skrev:Jag hoppas verkligen på Venom. Om det görs som jag vill blir det världens vendetta med Eddie Brock som gör hotfulla besök till faster May (Venom ska förstås känna till hans identitet). Och en snygg CGI-Venom får ju vilken fanboy som helst att dregla.
LWes skrev:Jag var bara besviken att dom inte hade med Eddie Brock i någon av dom två första filmerna för det hade varit ganska coolt, att man redan vet vem han är och sen blir han Venom till skillnad från serietidningarna när typ allas första app är när dom blir sina superhjälpar/superskurkar.
Off skrev:Han lär inte bli sämre än powerrangern i 1an. Har inte sett 2an så kan inte säga något om effekterna på skurken där. :P
noike skrev:Off skrev:Han lär inte bli sämre än powerrangern i 1an. Har inte sett 2an så kan inte säga något om effekterna på skurken där.
Jodå. Tänk dig Power Rangern, landad med Spier-Man själv och Jar-Jar Binks.
noike skrev:Lizard och Hobgobin tror jag -- fast med Harry Osborne som Hobby. Kanske inte så trogen serien men det passar in i filmerna.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare