Yog-Sothoth skrev:Jag har nu sett fyra avsnitt av VM, och undrar över två saker som verkar mycket underligt:
Den mörkhyade tjejen med långt, krulligt hår som jobbar på tidningen som VM fotade surfare för har endast synts i två scener, ändå är hon med som fast rollinehavare i förtexterna. Varför?
Spoiler 1x04:
I slutet på detta avsnitt när VM hoppar naken i havet, hur fan kan hon rimligen gör sig i ordning efter det för att hinna till dansen?
1) Har inte det diskuterats tidigare i tråden, eller tänker jag på någon annanstans? I vilket fall försvinner hon snart från förtexterna. Troligast är att hennes roll var tänkt som större, men att författarna inte kom på vad de skulle låta henne göra eller kom på andra tankar eller något i den stilen.
2)
Hon är ett sådant där kjolltyg som är riktigt effektiv när det gäller att göra sig i ordning? Hon hade en hemlig stash av handukar och ombyte undanstoppat i bästa Spider-Manstil? Fan vet och vem bryr sig, scenen är härlig och bra och invändningen du kommer med borde inte ha någon betydelse. Jag menar, shit dude, jag har inga problem med att du ogillar saker med serien, men kritisera gärna saker med lite mer substans än det där
3) Skönhet ligger alltid i betraktarens öga, så det är klart Kristen Bells attraktionskraft är svår att förklara, men jag ska ge det ett försök. Ja, hon ser väldigt bra ut, men den som tar henne över toppen är personligheten. Själv dras jag till tjejer med humor, intelligens och en rejäl dos självsäkerhet. Fräckhet, attityd. Som Veronica Mars har Kristen allt det här, och det är det som gjorde att jag drogs till henne först. Men hon har också, i intervjuer, visat att hon har de här dragen även i verkligheten. Speciellt humorn och attityden. Jag menar, har du sett henne i konversation med David Letterman? Sett henne skratta som gäst där? Jag är totalt oförstående till den man eller lesbiska kvinna som inte faller för henne där.
Såg henne förresten först i Spartan, där hon var duktig och söt men jag reagerade inte mycket starkare än så. Det är tack vare Veronica Mars, och relaterade promoframträdanden, jag dyrkar marken denna kvinna går på.
Så jag ställer mig bland övriga friare och friarinnor. Min plan är att stjäla henne från noike. Jag får Kristen och knäppa honom på näsan. Två flugor med en smäll. Hotness and a bonus, like.