Tinder skrev:Så har man sett avsnitt 2x09:
Zaxx skrev:Körde ett rejs med min fina box o grannarna idag.
Det blev S1ep1 -> S1ep6 faktiskt. De gillar den... YAY!
Off skrev:Zaxx skrev:Körde ett rejs med min fina box o grannarna idag.
Det blev S1ep1 -> S1ep6 faktiskt. De gillar den... YAY!
Du spelade inte för högt hoppas jag?
Off skrev:I'm such a guy.
monkeyboy skrev:I am ikapp! Efter en lååååååååååååååååång paus har jag nu sett ikapp alla avsnitt och jag är också such a guy.
Vi(jag) har redan gjort upp i irc-kanalen att jag ska få Alex-Marissa OCH Kristen-Aly...Off får låna Peyton-Brooke och noike och adolvsson får varandra...och Carson
Off skrev:Va pratar du om monkey. Du förväxlar hit och dit. Jag skulle ha OC-brudarna!
Slagsmål lär följa på IRC.
noike skrev:monkeyboy skrev:I am ikapp! Efter en lååååååååååååååååång paus har jag nu sett ikapp alla avsnitt och jag är också such a guy.
Vi(jag) har redan gjort upp i irc-kanalen att jag ska få Alex-Marissa OCH Kristen-Aly...Off får låna Peyton-Brooke och noike och adolvsson får varandra...och Carson
Nej. Så var det inte alls. Adolvsson får ingen och jag fårn Linda Cardellini och Caroline Dhaveras. Rätt ska vara rätt.
adolvsson skrev:noike skrev:monkeyboy skrev:I am ikapp! Efter en lååååååååååååååååång paus har jag nu sett ikapp alla avsnitt och jag är också such a guy.
Nej. Så var det inte alls. Adolvsson får ingen och jag fårn Linda Cardellini och Caroline Dhaveras. Rätt ska vara rätt.
Jag bryr mig inte om vad jag får och inte får, jag tar Kristen/Aly i vilket fall som helst. Snoogans!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare