RalfiParpa skrev:The Incredibles är nämligen (i min mening förstås, bäste her Sothoth) den överlägset bästa film animationsstudion spottat ur sig till dags dato.
Yog-Sothoth skrev:Nicole: Den har jag nog hyrt nån gång för längesen, men jag får nog se om den om det är så många Buffyskådisar med....
Tyckte Jake Gyllenhaal var suverän i huvudrollen. Han är som en korsning (utseendemässigt) av Tobey Maguire och... nån annan.
RalfiParpa skrev:The Incredibles
Jag har länge varit snabb att ropa "överskattade!" de gånger Pixar kommit på tal i en diskussion och även om The Incredibles inte riktigt är filmen som får mig att säga "jag hade fel, straffa mig" så ska jag ta det lugnt med de där anklagelserna framöver. The Incredibles är nämligen (i min mening förstås, bäste her Sothoth) den överlägset bästa film animationsstudion spottat ur sig till dags dato.
A showing of the movie in Malmö, Sweden led into a brawl in the cinema between supporters of rival soccer teams Malmö FF and Helsingborg IF. The movie was banned from cinemas after the brawl.
caffeineaddict skrev:Jag ställer mig emot malavel och poser och säger att Sideways var ordentligt bra. Jag blev rörd, hade roligt och var framförallt grymt imponerad av Giamattis skådespel.
caffeineaddict skrev:noike: Tja, fast jag tyckte om Aviator ordentligt mycket med, så du kan ju helt enkelt skylla mitt inlägg på att jag är en liten Scorsese-hora som inte delar din smak, så slipper du se Sideways och kan anta att poser och malavel har rätt. ;)
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare