AKS skrev:Och killarna har med pistoler på sina bilder medan brudarna bara får se "sexiga" ut. Tråkigt. Säkert troget källmaterialet, men tråkigt ändå.
AKS skrev:Ni tycks vara känsliga så I better check myself before I wreck myself. Whatever...
HeY skrev:Hoppas att Jennifer Garner är med i den nya Daredevil (2), hon är så grymm, en utav mina favorit skådespelare. Antagligen bara för att jag gillar Alias så mycket!
adolvsson skrev:Du behöver inte vara orolig där heller. Ja, kvinnorna är sexiga även i källmaterialet, det har ju mycket med hela noir-grejen och dess femme fatales att göra, men biten med "fatale" är inte bortglömd. Make no mistake, girl, Sin Citys kvinnor är både sexiga och farliga, vare sig de driver männen i fördärvet eller sparkar skurkrumpa på eget bevåg. Karaktärerna som bl a Alexis Bledel och, tror jag om inte minnet sviker mig, Rosario Dawson spelar är extra bra på att våldsamt sparka andra karaktärers rumpor.
AKS skrev:Då jag var fjorton var det knappast såna brudar (= som de är på affischerna, säger inget om verkligt innehåll i filmen) som jag tyckte var coola. Nej, nej... Sarah Connor i T2 då hon laddar om hagelgeväret med enhandsrörelse! Damn, alltså. Så hård ville jag vara. Minus dödandet och ensamheten och oförmågan att förstå min son. ;)
LWes skrev:Om Daredevil 2 görs kommer den att vara mycket mörkare än den första och handla mer om Daredevil skulle jag tro.
Elektra skulle inte passa in där.
Yog-Sothoth skrev:I min mening är Daredevil en blek kopia av Spider-Man, och då pratar jag om filmerna. Scenen där han som skolgrabb spöade de elaka äldre grabbarna var ju en löjlig parodi på den lysande dito-scenen i Spider-Man...
noike skrev:Yog-Sothoth skrev:I min mening är Daredevil en blek kopia av Spider-Man, och då pratar jag om filmerna. Scenen där han som skolgrabb spöade de elaka äldre grabbarna var ju en löjlig parodi på den lysande dito-scenen i Spider-Man...
De skulle ha gjort Frank Miller re-telling istället. Barnkidnappning, Elektra på ett litet hörn bara, Kingpin syns knappt, och barnkidnappningar. Och en mycket mer bister och halvpsykotisk Daredevil mot slutet.
jvc_man skrev:De borde gjort Daredevil utan Ben Affleck, that's it* :D
noike skrev:jvc_man skrev:De borde gjort Daredevil utan Ben Affleck, that's it*
Ben Affleck var det minsta problemet med filmen, han var helt okej till större delen.
noike skrev:Yog-Sothoth skrev:I min mening är Daredevil en blek kopia av Spider-Man, och då pratar jag om filmerna. Scenen där han som skolgrabb spöade de elaka äldre grabbarna var ju en löjlig parodi på den lysande dito-scenen i Spider-Man...
De skulle ha gjort Frank Miller re-telling istället. Barnkidnappning, Elektra på ett litet hörn bara, Kingpin syns knappt, och barnkidnappningar. Och en mycket mer bister och halvpsykotisk Daredevil mot slutet.
Qarlsson skrev:Till skillnad från den elefantdynga som Daredevil nu blev så lät det där alternativet riktigt intressant =)
noike skrev:Qarlsson skrev:Till skillnad från den elefantdynga som Daredevil nu blev så lät det där alternativet riktigt intressant =)
Inga trikåer alls i serien förrän sista rutan. Han kallar sig inte Daredevil förrän kanske fem tio sidor från slutet. Riktigt, riktigt bra.
VelocityBoy skrev:Iofs så är den mörkaste DD jag har läst den då Elektra blir dödad av Bullseye jag minns att jag som tolvåring var helt chockad efter att ha läst den... jag hade aldrig sett något så hemskt.
Yog-Sothoth skrev:noike skrev:Yog-Sothoth skrev:I min mening är Daredevil en blek kopia av Spider-Man, och då pratar jag om filmerna. Scenen där han som skolgrabb spöade de elaka äldre grabbarna var ju en löjlig parodi på den lysande dito-scenen i Spider-Man...
Det svåra med dig är att jag aldrig vet om du är seriös eller totaldissar det jag har skrivit.
adolvsson skrev:Du har en löjlig näsa.
poser skrev:If irony was made out of strawberries, we'd all be drinking a lot of smoothies right now.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare