"Kristen also said the upcoming castmember death is going to be huge and happens very soon"
Vem kommer dö? Eller menar dom Logans mamma? Eller?
LWes skrev:"Kristen also said the upcoming castmember death is going to be huge and happens very soon"
CheeseGuy skrev:LWes skrev:"Kristen also said the upcoming castmember death is going to be huge and happens very soon"
Att hon dog är ju definitivt inte "huge" (eller?), och det där skrevs väl efter det förra avsnittet sändes? Hur som helst, jag hoppas att det är hon de menar, för jag vill inte att någon skall dö.
VelocityBoy skrev:Jag och min kompis laddade ned VM ep 12 idag och filen var korrupt (spelaren frågade inte ens efter codec utan dök direkt) vi prövade en gång till och fick samma resultat så nu funderar jag på om någon vänlig själ skulle kunna förse mig med en kopia alternativt berättar vad vi gör fel med filen.
leckan skrev:vlc-0.8.1-win32.exe
Illyria skrev:leckan skrev:vlc-0.8.1-win32.exe
Hade inget sådant problem heller, kunde spela upp filen med vanlig wmp, men VLC brukar klara de flesta besvärliga filer så det är ett bra program att ha installerat.
Tob skrev:Efter Ai utalande om "munandare" så kollade jag in Logan lite nogrannare, och det verkar som Ai har rätt. Han stänger ju aldrig munnen.
AKS skrev:Tob skrev:Efter Ai utalande om "munandare" så kollade jag in Logan lite nogrannare, och det verkar som Ai har rätt. Han stänger ju aldrig munnen.
Jag vill inte ens veta vad Ai tycker om Willow... BtVS:s egen privata munandare (och det stämmer!). Men iofs om Aly och Jason Dohring ska spela syskon så har de ju minst en sak gemensam i alla fall...
Kan inte bry mig om såna saker. Jag har redan från början av BtVS noterat att Aly ofta lämnar munnen öppen, men aldrig brytt mig om det. Detsamma gäller Jason Dohring. Fast vissa tycks bli *oerhört* provocerade av detta (talar ej om Ai nu). T ex har jag på ett forum (TwoP?) läst nån som kallade Aly "mouth breathing bitch".
AKS skrev:Hmm, detta är verkligen en sjuk diskussion. We gotta blame the Ai.
CheeseGuy skrev:Alyson har hoppat av "In the Game"!!!!!
Ai skrev:WHAT!!!!Jag vägrar ta på mig ansvar för detta.
Drama has its day at ABC
Gilbert filling Hannigan's shoes on Hewitt laffer
And on the casting front, Alyson Hannigan won't be joining ABC's upcoming Jennifer Love Hewitt laffer "In the Game" after all (Daily Variety, Jan. 5). Instead, the role will be filled by Sara Gilbert ("Roseanne"), who will guest star in the role.
Gilbert has had recent guest turns on "ER" and "24."
Off skrev:Om det blir Aly ska jag skutta och hoppa extra då jag inte var särskilt sugen på att se henne i en komediserie.
noike skrev:Off skrev:Om det blir Aly ska jag skutta och hoppa extra då jag inte var särskilt sugen på att se henne i en komediserie.
Aly skulle mycket väl fungera i en komediserie, men då måste det vara en bra sådan som Scrubs eller AD -- vilket det här definitivt inte verkade vara. Aly verkar ha smak för bra projekt. (Men ta inte upp hennes filmer ffs. De räknas inte.)
Off skrev:noike skrev:Aly skulle mycket väl fungera i en komediserie, men då måste det vara en bra sådan som Scrubs eller AD -- vilket det här definitivt inte verkade vara. Aly verkar ha smak för bra projekt. (Men ta inte upp hennes filmer ffs. De räknas inte.)
Men hennes filmval då?
Jag tror Aly hade funkat utmärkt i scrubs, hon kunde exempelvis bytt ut
spoiler s04Grahamför hon gjorde inte mig så jäkla lycklig.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]