adolvsson skrev:Yog-Sothoth skrev:men jag har fortfarande inte fattat vad som är grejen med Garden State. Jag tycker den är låååååååångtråkig...
Vi tycker inte om dig.
adolvsson tar inte lätt på sågningar

adolvsson skrev:Yog-Sothoth skrev:men jag har fortfarande inte fattat vad som är grejen med Garden State. Jag tycker den är låååååååångtråkig...
Vi tycker inte om dig.
Vi tycker inte om dig.
Yog-Sothoth skrev:adolvsson skrev:Yog-Sothoth skrev:men jag har fortfarande inte fattat vad som är grejen med Garden State. Jag tycker den är låååååååångtråkig...
Vi tycker inte om dig.
Tack, men det visste jag redan om efter 5 minuter på IRC-kanalen.
Yog-Sothoth skrev:Tack, men det visste jag redan om efter 5 minuter på IRC-kanalen.
adolvsson skrev:Det är vad vi säger om dig när du inte är där som du ska vara orolig för.
Tob skrev:Har Lost in translation, Garden State och Etarnal sundhine of a spotless mind att se.
adolvsson skrev:Tob skrev:Har Lost in translation, Garden State och Etarnal sundhine of a spotless mind att se.
Det är inte utan att jag avundas dig lite. Har du sett någon av dig innan? ESOTSM ("the spotless", inte "a spotless") är eventuellt förra årets bästa film i min lilla bok.
Tob skrev:Men funderar starkt på att köra en riktig "relations films maraton" (kan man säga så) maraton till helgen. Har Lost in translation, Garden State och Etarnal sundhine of the spotless mind att se.
Yog-Sothoth skrev:Tob skrev:Men funderar starkt på att köra en riktig "relations films maraton" (kan man säga så) maraton till helgen. Har Lost in translation, Garden State och Etarnal sundhine of the spotless mind att se.
De två övriga filmerna gillar jag starkt, i min mening ligger de flera parseks framför Garden State...
noike skrev:Yog-Sothoth skrev:Tob skrev:Men funderar starkt på att köra en riktig "relations films maraton" (kan man säga så) maraton till helgen. Har Lost in translation, Garden State och Etarnal sundhine of the spotless mind att se.
De två övriga filmerna gillar jag starkt, i min mening ligger de flera parseks framför Garden State...
Så olika man kan tycka. Garden State sätter jag framför LiT vilken dag som helst.
RalfiParpa skrev:Ja, och med risk för att bli lynchad så deklarerar jag härmed att jag tycker att Lost In Translation är rätt överskattad trots att den har underbara Scarlett Johansson som jag blev kär i redan efter Ghost World. Åh, Scarlett!
ey skrev:RalfiParpa skrev:Ja, och med risk för att bli lynchad så deklarerar jag härmed att jag tycker att Lost In Translation är rätt överskattad trots att den har underbara Scarlett Johansson som jag blev kär i redan efter Ghost World. Åh, Scarlett!
bah. Lost In Translation knäcker ju. Scarlett och Bill, det vart fan en klockren kombination
ey skrev:bah. Lost In Translation knäcker ju. Scarlett och Bill, det vart fan en klockren kombination
poser skrev:Nu har det kommit en trailer för Fantastic Four
http://www.apple.com/trailers/fox/fanta ... large.html
Vic Mackey hade kunnat tackla den där trucken med
poser skrev:Nu har det kommit en trailer för Fantastic Four
RalfiParpa skrev:poser skrev:Nu har det kommit en trailer för Fantastic Four
Om trailerns coolhet är någon indikation på filmens kvalitet kommer det här bli årets superhjältefilm. Doom! Jag säger det igen: Doom!
Off skrev:En fråga bara, ta inte alltför illa upp nu. Att tro att alla marvel-filmer automatiskt ska bli bra.
Off skrev:En fråga bara, ta inte alltför illa upp nu. Att tro att alla marvel-filmer automatiskt ska bli bra, är inte det lite som att tro att alla tv-spelsfilmer från ex capcom ska bli bra? Det finns ju inte direkt en lång lista med bra serietidningsfilmer precis som det inte finns en lång lista med bra tv-spels-filmer. :)
Off skrev:Hade det blivit så att Blade spelades av Kathy Griffin och handlingen var att hon spred fredens budskap i en fiskeby hade jag inte gillat den. För mig är det inte namnet på filmerna utan filmerna i sig som är det viktiga.
LWes skrev:Off skrev:Hade det blivit så att Blade spelades av Kathy Griffin och handlingen var att hon spred fredens budskap i en fiskeby hade jag inte gillat den. För mig är det inte namnet på filmerna utan filmerna i sig som är det viktiga.
Jag hoppas att du förstår att det inte var det jag menade, för det känns som du nu försöker förlöjliga mina åsikter för att jag inte gillar samma filmer som du...
the_outcast81 skrev:nej han försöker inte förlöjliga dina åsikter dom är ju dina och vi är alla lika glada för det. För det kan inte var lätt att alltid har fel eller jo det kan det för enligt vad jag har läst och enligt minna egna erfarenheter här i livet så har du lyckats med det konst stycket.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare