Mönsterstudenten Thomas skrev:Lite åsikter nu: Är Charmed bra? Om man anser att Buffy, Angel, Firefly och en hel del Star Trek är definitionen på bra television, vad kommer man då att tycka om Charmed?
Yog-Sothoth skrev:Lite åsikter nu: Är Charmed bra? Om man anser att Buffy, Angel, Firefly och en hel del Star Trek är definitionen på bra television, vad kommer man då att tycka om Charmed?
HeY skrev:Jag fastnade efter ett avsnitt, men det var när jag gick i fyran och då kunde jag till och med få mardrömmar om serien iblan :oops:
noike skrev:HeY skrev:Jag fastnade efter ett avsnitt, men det var när jag gick i fyran och då kunde jag till och med få mardrömmar om serien iblan![]()
WHAT?! Okej, jag är nu helt övertygad om att jag hade rätt tidigare när jag tyckte att man borde visa skräckfilm på lekis för att ge dem lite perspektiv på saker och ting.
sus@n skrev:När jag såg Scream i sexan kunde jag inte sova på hela den natten och IKWYDLS skrämde livet ur mig vid ett tillfälle!
Och att Shannen fortfarande får betalt är ju sjukt!
Chosen skrev:Bara så att ni vet så kommer säsong 7 att visas den 16/1 2005 19:05 på 3:an
HeY skrev:...(1x01 Something Wicca This Way Comes)...
sharatec skrev:Chosen skrev:Bara så att ni vet så kommer säsong 7 att visas den 16/1 2005 19:05 på 3:an
Så de startar direkt med den? Wow! Skönt att höra, tackar så mycket.
HeY skrev:sharatec skrev:Chosen skrev:Bara så att ni vet så kommer säsong 7 att visas den 16/1 2005 19:05 på 3:an
Ahh, det är skönt att de gör det. Så långt som jag har sett i säsong 7, så tycker jag att alla avsnitt har varit hyffsat bra (speciellt 7x10, längtar till 7x11). Alla kanske inte har varit super, men inget har varit sömn-tråkigt!
mattek72 skrev:HeY skrev:sharatec skrev:Chosen skrev:Bara så att ni vet så kommer säsong 7 att visas den 16/1 2005 19:05 på 3:an
Ahh, det är skönt att de gör det. Så långt som jag har sett i säsong 7, så tycker jag att alla avsnitt har varit hyffsat bra (speciellt 7x10, längtar till 7x11). Alla kanske inte har varit super, men inget har varit sömn-tråkigt!
Jag kan bara hålla med om, att det är bra att dom bara rullar vidare med en gång.
Ehh, okej, är du en av dem som följer serien eller tycker du att det är bra för att den tar slut fortare?
Jag trode att jag hade gjort det klart tidigare i tråden.
Svaret är alltså att jag gillar serien,har sett samtliga avsntt på tv3.
Kommer att köpa dvd också.
Edit: HeY,följ denna sida ner angående mina åsikter om förhäxad.
Chosen skrev:Mellan perioden 041231-050106
Så ligger Charmed på en 10:e plats med 270 tusen tittare på tittar toppen vilket är en förbättring från veckan innan där serien låg på 13:e plats med 215 tusen tittare.
Det blir bättre..
Tror ni att dom kommer att knäcka 300?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare