caffeineaddict skrev:YS: Nej, har inte sett Demon Island, men: 2,6 i betyg på IMDb? Det måste vara bland de lägsta betyg jag har sett.
Illyria skrev:Yog-Sothoth skrev:Jag har nu sett National Treasure och kan intyga att jag hade rätt; har man sett trailern har man sett filmen.
Bra tips, då kan jag se bara trailern istället för filmen. Verkar inte vara någon bra film.
caffeineaddict skrev:YS: Nej, har inte sett Demon Island, men: 2,6 i betyg på IMDb? Det måste vara bland de lägsta betyg jag har sett.
Tob skrev:caffeineaddict skrev:YS: Nej, har inte sett Demon Island, men: 2,6 i betyg på IMDb? Det måste vara bland de lägsta betyg jag har sett.
http://www.imdb.com/chart/bottom
en bottenlista. Men antar att för att komma med på listan så krävs ett visst antal röster, för jag hittade inte demon island på listan.
LWes skrev:Jag behöver hjälp!!! Jag vet att han med katana är Kirigi och att tjejen är Typhoid Mary, men vilka är dom andra två? och är dom från serietidningarna?
Någon som vet?
AKS skrev:LWes skrev:Jag behöver hjälp!!! Jag vet att han med katana är Kirigi och att tjejen är Typhoid Mary, men vilka är dom andra två? och är dom från serietidningarna?
Någon som vet?
Du kanske vet redan, men jag fick senaste Premiere idag och de hade en bild på alla utom han längst till vänster: den store killen är Stone (Bob Sapp).
Qarlsson skrev:Kan inte annat än instämma med de flesta av AKS poänger angående Chronicles.. Plot'en känns alldeles för svulstig och högtravande på sina ställen.. Men den underhåller, även om jag hellre uppskattat en lite mer intimare handling som i Pitch Black.
noike skrev:Qarlsson skrev:Kan inte annat än instämma med de flesta av AKS poänger angående Chronicles.. Plot'en känns alldeles för svulstig och högtravande på sina ställen.. Men den underhåller, även om jag hellre uppskattat en lite mer intimare handling som i Pitch Black.
Jag gillar att den ärt svulstig och ibland riktigt dum på sina ställen. Genom storheten undviker man genast alla fallgropar som hade gjort uppföljaren alltför lik den första filmen samtidigt som den expanderar universumet -- något som behövs i och med att den utspelar sig på mer än en planet den här gången hur man än hade gjort.
malavel skrev:The Grudge, eller 'malavel shits in his pants' som den är mer känd som.
Hurra! Buffy! Eller hur var det nu. Sarah, nä Karen. Nåja, kul att se henne igen. Hmm, skulle inte det här vara en skräckfilm? Gäsp. Och jag som är egentligen inte gillar skräckfilmer eftersom jag är så lättskrämd. Snyggt monster i alla fall.
Lite senare. Vinden tar i och fönstren i lägenheten börjar skallra. Hohum. Filmen börjar äntligen ta fart. Oh oh. Det här var ju riktigt creepy. Är tvungen att titta bort vid vissa scener. Riktigt bra film.
Slutet var jag dock inte lika bra som mitten, men helt ok ändå. Så slutbetyget blir nog en svag 4:a av 5.
The movie was originally shot with no computer effects for the monster, just an actor in a rubber suit. The final cut was deemed not scary enough, and all the computer effects for the creature were added.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare