adolvsson skrev:LWes skrev:adolvsson skrev:Glöm inte PG-13. Inte en chans i glödheta brinnande hatthelvete att den kommer gå upp på biograferna som annat än PG-13. Och hur bra har en film om en eldfängd motorcykelknutte med extra mycket hämndbegär möjlighet att bli, om han måste tänka på alla barnen i publiken?
Jag tror faktiskt att det lutar mot R nu. Hoppas det
Kanske i en rosafärgad värld med massa socker på. Jag tar och välkomnar dig till verkligheten istället. PG-13 ger mer besökare. Mer besökare ger mer pengar. Filmbolag vill ha pengar. Den stora uppfattningen bland allmänheten är fortfarande att serier är något för barn. Ghost Rider är en serietidning. You do the math. Den är tillräckligt lätträknad för att t o m jag ska klara av den, och jag stinker på matematik..
Nu kom jag på vad jag menade. Sagan om Ringen var PG-13 och den är ganska blodig och så eller hur?
I sverige var den från 11 år.
Men å andra sidan fick Blade 'R' och Ghost Rider och Blade är en hel del gemensammt.
Fast det behöver inte vara mycket blod i Ghost Rider...
och jag bryr mig inte om vilken åldersgräns den får.
Nicholas Cage kommer i alla fall inte sabba det här. Han är en Ghost Rider-fanatiker, han har till och med en Ghost Rider tatuering på sin axel eller nåt!
Vad det gäller regissören tror jag att han kommer göra ett bra jobb. Jag har hört han berätta och sina visioner hur han vill ha det och det stämmer överens med hur jag skulle vilja se det.