Sen tycker jag det är lite som vi nämnt tidigare, det är mycket mellan avsnitten som serien fastnar mer och mer - och det är sant!
AKS skrev:Aha! Jag kan inte spela R1 på min DVD-spelare (till mitt försvar: den var regfri då jag köpte den, men en reparation ställde till det) och den har ju inte kommit ut på R2. Men jag har pm:at poser så kanske löser det sig ändå.
AKS skrev:1.10
Wow! Detta var riktigt, riktigt bra. Enda nackdelen var väl att inte Weevil strippade också...Seriöst: ett av de två-tre bästa avsnitten hittills. Kanske t.o.m. det bästa. Oerhört underhållande från början till slut. Flera roliga Veronica-Loganscener (ho! ho! HO!) och ett par underbara Veronica-Weevilscener. Jag tror defintivt att Veronica och Logan kommer att bli ihop nån gång, men jag tror också att Veronica och Weevil kommer att bli ihop nån gång. Båda sakerna lär förhoppningsvis inte hända så nu vet jag inte längre vad jag ska tro (på senare tid har jag mer trott Veronica-Logan). Duncan var lite mer intressant än vanligt, men är fortfarande Tråk-Duncan. Stalkergrejen var som sagt lite klyschig, men att Logans pappa blev huggen med ishackan(?) förvånade mig ändå. Hade trott att Veronicas pappa skulle göra ett hjältehopp och avvärja det hela. Och vad bra att Veronica konfronterade Duncans pappa. En bra scen var det också.
Detta avsnitt visar också att Logan och Weevil verkligen behövs i avsnitten. Så hoppas att vi inte blir utan dem i flera avsnitt på raken i fortsättningen.
Nu känns det bara jobbigt att det inte blir nya avsnitt förrän i januari.Men då kör väl både VM, Lost och Point Pleasant igång så då är man fullt sysselsatt. Thank god for broadband!
AKS skrev:Stalkergrejen var som sagt lite klyschig, men att Logans pappa blev huggen med ishackan(?) förvånade mig ändå. Hade trott att Veronicas pappa skulle göra ett hjältehopp och avvärja det hela. Och vad bra att Veronica konfronterade Duncans pappa. En bra scen var det också.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare