poser skrev:Dead like me säsong 2 är bättre än VM, säsong 1 vet jag inte riktigt.
Den är på väg, nu är det mer DLM s1-likt.
poser skrev:Dead like me säsong 2 är bättre än VM, säsong 1 vet jag inte riktigt.
poser skrev:Veronica Mars har en väldit bra grund, fast det känns som den inte riktigt hittat rätt spår än. Men ofta behöver väll serier en säsong på sig för att hitta formen.
LWes skrev:och The Dead Zone är fantastiskt! Säsong 4 kommer krossa allt! Helt brilliant har jag en kännsla av att det kommer bli!
AKS skrev:LWes skrev:och The Dead Zone är fantastiskt! Säsong 4 kommer krossa allt! Helt brilliant har jag en kännsla av att det kommer bli!
Sorry för att jag är OT, men var har du hittat The Dead Zone, LWes? Jag letar efter torrents, men har inte lyckats hitta något (är ute efter S2). Har letat på DC++, men inte hittat första avsnittet av S2. Eller har hittat en användare, men har inte lyckats få en slot på över en vecka. (Har iofs inte varit uppkopplad hela tiden, men nån måtta får det väl vara.)
AKS skrev:Min fixering har faktiskt främst växt *mellan* avsnitten då jag insett att jag längtat efter en viss karaktär.
Illyria skrev:Nu frågar jag mig varför jag slängt de tidigare avsnitten, vill och kommer att se dem igen, speciellt som det snart är juluppehåll. Måste ladda hem alla avsnitt igen
Illyria skrev:Måste börja rensa plats på hdn så jag får plats med de tidigare avsnitten.
caffeineaddict skrev:Sett fram till 1.07. Bra serie och nu har jag nog fastnat rätt så mycket för Weevil och Logan också (även om Duncan och den mörkhyade killen som är Veronicas kompis som jag inte ens kommer ihåg vad han heter fortfarande är trista). Ändå är den ingen "Weewow!"-serie för mig än. Mycket kompetent utfört och spelat, men grymt förutsägbart och inget överdrivet speciellt som får mig att hoppa till av lycka. Trevlig middle-of-the-road-serie. 3,5 / 5 gav jag i betyg till första avsnittet, och det stämmer rätt bra för hela serien än så länge.
Fast vem vet, de två avsnitt jag har kvar innan jag kommer ikapp kanske är så bra?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare