Langtry skrev:Det verkar som att boxen går att köpa på discshop...
http://www.discshop.se/LIVE/shop/ds_produkt.php?lang=&id=41360&
26-11-2004 14:15 Delivery Agent - SWEDEN Arrived at destination country
Tomas skrev:Jag gillar verkligen det lilla häftet med all info om avsnitten, extramaterialet och kapittelnamn samlat på samma ställe vilket gör det mycket lättare att hitta rätt bland alla skivorna.
26-11-2004 14:19 Delivery Agent - SWEDEN Arrived at destination country
Nyx skrev:Tinwiel: min box kom tydligen till Sverige fyra minuter efter din. Jag håller också tummarna nu att den kommer tidigt imorgon bitti!26-11-2004 14:19 Delivery Agent - SWEDEN Arrived at destination country
Tinwiel skrev:Nyx skrev:Tinwiel: min box kom tydligen till Sverige fyra minuter efter din. Jag håller också tummarna nu att den kommer tidigt imorgon bitti!26-11-2004 14:19 Delivery Agent - SWEDEN Arrived at destination country
Ja hoppas, Nyx, jag skriver direkt efter att jag fått min! Är lite nyfiken på om den kommer med posten eller om man får den budad till sig som vissa fått.... Jaja, vi får se imorrn.
Nyx skrev:För mig är det verkligen en big deal med boxen eftersom jag inte sett säsong 1-5 förut...
Off skrev:Disc 1 på s02 verkar konstig tyvärr. Hela skivan var likadan också. Mycket udda.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare