RalfiParpa skrev:adolvsson har fel när han säger att det var ett helt lyckligt Hollywood-slut.
Illyria skrev:Butterfly effect, ett tag sedan jag såg den nu men:
Det där med antalet, för Evan berättade hon två, Evan var det tredje?
Det på slutet med Kaylee var väl bara att hon fick ett bra liv utan Evan, om än lite övertydligt. Det hade gärna fått sluta med att Evan ströp sig själv. The end.
Mönsterstudenten Thomas skrev:Ja, Evan var det tredje. Men vad jag menade var att i slutet när man hör mammans röst säger hon att hon har haft tre dödfödslar; vem berättar hon det för? Evan eller Evans efterföljare?
Off skrev:Sålänge folk såg den i USA och andra stora marknader. Problemet är är väl att 90% av Sverige blir ett stort ? när man frågar om de vet vem Will Ferrel är. Aftonbladet borde skriva något om hans svenska fru så han får lite av den där välbehövliga publiciteten....
2) getting into acting? i had the benefit of beginning my career in vancouver, canada. when i started i only worked drama. at the time vancouver was the "movie of the week" capital of the world - cheesy tele-drama's cranked out with the efficiency of a tommy-gun. by seventeen, i realized i could only cry with Donna Mills so much. so, i got into improv comedy and ended up moving to LA. i was fortunate enough to have a resume under my belt which helped me secure an agent. ironically, the first role i was ever offered was BUFFY THE VAMPIRE SLAYER. i loved joss whedon and loved the role, but felt i'd be happier in front of a live audience. highschool was hell for me, and i'd be damned if i was going to go back, even if it was on t.v. this time. hence, i entered the sitcom world.
ey skrev:LOL:
Zaxx skrev:Såg just Skycaptain and the World of Tomorrow
Det är den konstigaste film jag sett på länge. Vet inte vad man skall tycka om den.. bra är den ju, men på sitt HELT EGNA sätt.
Off skrev:Pazuzu:
Jag tycker det är suveränt att de springer. Känns mer som ett hot då. En av de sakerna som var riktigt bra i remaken.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare