gaspode skrev:medhåll
Det var fånigt i största allmänhet, ett dåligt avsnitt.
Logan och Weevil var bra, men resten var alldeles för löjligt..
Man skulle tro att hon hade dåligt samvete eller nåt och att nån oskyldig hade blivit lidande, men sen var det en våldtäktsman som hade strukit med.
"But are some things better left buried?"-frågan på slutet blir helt platt när det handlar om en våldtäkt av hennes styvfar, jag tror inte VM försöker säga att man skall låta bli att anmäla våldtäkter
Tinder skrev:Jo ett helt okej avsnitt, varken dåligt eller så där super bra.
Såg nån Kristen Bell hos Letterman då?
Först kallade han serien Veronica Wars sedan verkade han nästan påverkad av hennes charm då han var lite osamanhängande i intervjun. Kul att hon verkade vara en ganska normal person trevlig person i verkligheten också och inte bara i serien.
noike skrev:Jag har också IRC-loggar.
(01:32:02) (adolvsson) Smörja in någon i majonnäs är ändå rätt äckligt.
(01:32:10) (adolvsson) Hade knappast velat ha henne efteråt ändå.
Fast nu fick just den diskussionen alla att verka rätt dåliga på ett eller annat sätt.
AKS skrev:Alltså, cirka 22 avsnitt? Eller HBO-stuket på cirka 13?
LWes skrev:Förra året beställde dom 22 avsnitt av Jake 2.0 och sen lite senare la dom ner den...
Matt skrev:Jag har fastnat för Veronica Mars. Men det som stör mig är de flesta karaktärer är så stereotypa. Wallace får mig att tänka på den obligatoriske svarta killen i Not another teen movie som bara är där för att säga "bling bling" och "That is wacked"
Sen stör det mig att Veronica verkar längta tillbaka till sitt gamla gäng och pojkvän. De är ju riktiga assholes även om de visar upp andra sidor ibland. Veronica borde förstå att hon klarar sig bättre utan dem.
Håller med om allt i AKS spoiler inlägg.
Matt skrev:Jag har fastnat för Veronica Mars. Men det som stör mig är de flesta karaktärer är så stereotypa.
Veronica Mars rätt upp i min dal
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare