micke_finland skrev:Menar du magi som i Charmed, eller blev dåligt alltför tidigt som Charmed?
poser skrev:micke_finland skrev:poser skrev:got Charmed?
Menar du magi som i Charmed, eller blev dåligt alltför tidigt som Charmed?
Jag syftade på magin och att Charmed är dåligt
Off skrev:Tyckte 4x09 var bra, iaf om man jämför med 08
Gillar alla historier som kretsar kring Lionel och Lex. Utan dem hade serien inte varit hälften av vad den är nu. Det här med snacket om hur han behandlar kvinnor tycker jag är ganska förväntat av Kents. Det kanske bara är jag som ser familjen som ett gäng överheliga, jättejobbiga, människor?
poser skrev:spoiler 4x08 och 4x09Jag hade kanske inte haft några problem med magin om det inte varit för att det kändes så löjligt gjort. Med tanke på hur bra jag tycker denna säsongen har varit så var 08 ett ordentligt fall. 09 var bättre men inte lika bra som tidigare i säsongen. Lionel och Lex är alltid intressanta.
Off skrev:4x10
Gillade avsnittet men nu vill jag att det kommer igång lite arc. Lionel får börja ställa till med lite oreda nu. Jag undrar vem det kan vara som hämtade upp honom. Jag har verkligen ingen aning.
poser skrev:Off skrev:4x10
Gillade avsnittet men nu vill jag att det kommer igång lite arc. Lionel får börja ställa till med lite oreda nu. Jag undrar vem det kan vara som hämtade upp honom. Jag har verkligen ingen aning.
Batman, eller Jimmy Olsen
LWes skrev:poser skrev:Off skrev:4x10
Batman, eller Jimmy Olsen
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare