Mina nerver tål inte hur mkt som helst...
SÄkert att det brukar vara processing-packing-processing?
Eynosh skrev:SÄkert att det brukar vara processing-packing-processing?
Very occasionally an error or an incident occurs at the point of dispatch that means we know that the original item is unlikely to reach you. If this is the case, rather than waiting the usual 14 days to be sure that the item has gone astray we prefer to ‘rollback’ your order and process it again.
In these instances it is possible, rarely, that you may receive a duplicate copy of an item, although you should not be charged twice. If you do receive a duplicate please return it unopened – see our Returns policy for more information.
CiX skrev:från play.com, kanske svarar på lite frågor...Very occasionally an error or an incident occurs at the point of dispatch that means we know that the original item is unlikely to reach you. If this is the case, rather than waiting the usual 14 days to be sure that the item has gone astray we prefer to ‘rollback’ your order and process it again.
In these instances it is possible, rarely, that you may receive a duplicate copy of an item, although you should not be charged twice. If you do receive a duplicate please return it unopened – see our Returns policy for more information.
ordningen är: "order taken" --> "processing" --> "packing" --> "posted"
Off skrev:Tänk om man får hem 2 boxar. Undrar vad man kommer göra då?
Off skrev:Tänk om man får boxen redan på måndag. Kan bli bästa måndagen på länge isåfall. Speciellt då jag är ledig också. Frågan är om jag ska se serien först eller extramaterialet först. har ju inte sett allt extramaterial så det är ju bud på det. Samtidigt vill jag ju ha allt i friskt minne när jag ger mig på extramaterialt. Ahhh alla dessa beslut.
caffeineaddict skrev:Ang. tvåveckorsgränsen så vet jag att "snällare butiker" (bl.a. CD-WOW! enligt dvdforum-personer) accepterar att man inte alltid hinner titta igenom en TV-säsong (och framförallt inte SJU säsonger) på två veckor och är därför snälla och låter en byta även om det har gått längre tid.
Tinwiel skrev: ringde till play idag och dom sa att dom höll på att kolla upp mitt kort, och att det kunde ta några dagar..Jag blev också lite nervös att dom inte skulle acceptera mitt kort, oj oj..
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare