caffeineaddict skrev: tror-inte-sina-ögon-humorn träffade min humornerv dead center.
A bear skrev:Kan ju påminna, för dem som inte sett det, att första avsnittet av "Extras" visas på SVT1 ikväll 21.05. Bör inte missas.
caffeineaddict skrev:Lika bra att låta Extras ta del av den här tråden också. Såg precis första avsnittet:Visst känns det lite mycket som "Office igen", men det är ju ändå ofta tokigt roligt. Man har inte fått samma känsla för karaktärerna än, och första halvan snubblar omkring lite innan man hittar rätt stämning. Men andra halvan hade åtminstone två äckligt roliga scener, framförallt biten med den asiat-amerikanska kvinnan på festen. Väldigt Office-aktigt, men inte mindre roligt för det. Härligt av Ben Stiller att våga göra narr av sig själv på detta vis också. Sista scenen är nästan lite mycket, men när han "regisserar" ungen... damn!
AKS skrev:Ja, jag såg Stewart-avsnittet i går. Mycket bra. Och även om Samuel L Jackson inte var med mycket i sitt avsnitt så tyckte jag det var ett av de bättre avsnitten. Det var så himla kul då "hon" blev fixerad vid att hon inte fick vara rasistisk.
You were brilliant in "The Matrix".
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare