Illyria skrev:Med filmer gissar jag att det betyder "hur får jag tag på tidigare säsonger", dvs går dem att köpa på dvd och de finns att få tag på ja. Det släpps t ex nya svenska boxar om 2 veckor.
eponinethen skrev:Eller ännu hellre, köp boxen med alla 7 säsonger i ett på amazon.co.uk, riktigt billigt och bra. (Plua att de svenska boxarna väl är uppdelade i halva säsonger/box..?)
Pazuzu skrev:eponinethen skrev:Eller ännu hellre, köp boxen med alla 7 säsonger i ett på amazon.co.uk, riktigt billigt och bra. (Plua att de svenska boxarna väl är uppdelade i halva säsonger/box..?)
Eller på Play.com, fraktfritt.
Pazuzu skrev:På discshop kommer de svenska boxarna att kosta 478:- per säsong förutom säsong 1 (kommer inte ihåg priset på den tyvärr), så det blir följdaktligen dyrare än r1 och r2uk.
adolvsson skrev:Pazuzu skrev:På discshop kommer de svenska boxarna att kosta 478:- per säsong förutom säsong 1 (kommer inte ihåg priset på den tyvärr), så det blir följdaktligen dyrare än r1 och r2uk.
Fast de svenska halvsäsongsboxarna kostade väl i stort sätt lika mycket per styck?
Pazuzu skrev:adolvsson skrev:Pazuzu skrev:På discshop kommer de svenska boxarna att kosta 478:- per säsong förutom säsong 1 (kommer inte ihåg priset på den tyvärr), så det blir följdaktligen dyrare än r1 och r2uk.
Fast de svenska halvsäsongsboxarna kostade väl i stort sätt lika mycket per styck?
Jag tror halvsäsongsboxarna kostade runt 300:- styck, om jag inte minns fel.
Tob skrev:Pazuzu skrev:adolvsson skrev:Pazuzu skrev:På discshop kommer de svenska boxarna att kosta 478:- per säsong förutom säsong 1 (kommer inte ihåg priset på den tyvärr), så det blir följdaktligen dyrare än r1 och r2uk.
Är ganska säker på att dem kostade antingen 399 eller 499 som standardpris. När många online butiker reade ut dem i vår och somras kostade dem 299.
yazze skrev:Tob skrev:Pazuzu skrev:adolvsson skrev:Pazuzu skrev:På discshop kommer de svenska boxarna att kosta 478:- per säsong förutom säsong 1 (kommer inte ihåg priset på den tyvärr), så det blir följdaktligen dyrare än r1 och r2uk.
Är ganska säker på att dem kostade antingen 399 eller 499 som standardpris. När många online butiker reade ut dem i vår och somras kostade dem 299.
Dom kostade 399 i många butiker, men den billigaste sålde dom för 349kr sässong tror ja.
Sparvid skrev:Japp, köpte flera gamla boxar på Discshop en gång under en kort rea, och då kostade de "bara" 299 per halvsäsong...
*åker tillbaka i tiden och säger till mig själv att spendera pengarna på R1 istället*
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare