Off skrev:Garden State! Vilken film. Känns dyster samtidigt som man skrattar sig genom hela filmen. Har Natalie Portman en pojkvän? I vilket fall har hon en ny stalker nu.
RalfiParpa skrev:Natalie Portman har med det fått ett uppsving på min att stalka-lista. Ellen Muth kan känna sig hotad.
You and me both. Vi kanske borde köpa sådana här t-shirts.
http://www.undergroundhiphop.com/store/detail.asp?UPC=SAGE10TS.
Pazuzu skrev:Då har man sett Star Wars också (om man undantar för den där gången i 10-årsåldern, men det minns jag inte så mycket av förutom att jag inte blev så imponerad). Otroligt roligt att få se filmen med egna ögon, som det ständigt refereras till (inte minst i BtVS).
Jag måste säga att filmen var klart underhållande för stunden, med risk för att bli påhoppad av Star Wars-fans när jag inte tycker att det är ett mästerverk. Wink Lite imponerad blev jag dock av en del specialeffekter, bl.a. rymdskeppen, med tanke på när filmen är gjord. Såg även uppföljaren The Empire Strikes back, som inte nådde upp till ettans nivå men fortfarande sevärd. Smile
Det är svårt att sätta ett betyg, så därför låter jag bli. Wink
Tycker det här är småttt överraskande, trodde inte det fanns personer som INTE sett Star Wars 300 gånger. Själv är man ju inbiten nörd som klarat KOTOR två gånger och till och med spelledit Star Wars RPG.