VelocityBoy skrev:Hon har i ett flertal intervjuer iom promotionen av "The Grudge" sagt att hon tyckte att efter säsong 6 så gjorde de en fin avslutning på serien och hon ansåg att det inte hade 'jumped the shark'. Jag misstänker att de saker som nämns i artikeln till stor del är hennes reaktion till s6.
Mönsterstudenten Thomas skrev:Något jag har hört ofta från henne är att hon tycker Xander borde vara med mer i slutet... nu har jag inte sett hela säsong 7, så det vet jag inget om... tänkte bara bidra med lite SMG-diss av s 7.
RalfiParpa skrev:Gellar tror hon är för stor för Buffy, trodde det var allmänt känt?
Svagt att vända ryggen åt det som gjort en till en a-stjärna i Hollywood (även om alla hennes filmer är skräp).
RalfiParpa skrev:Gellar tror hon är för stor för Buffy, trodde det var allmänt känt?
Svagt att vända ryggen åt det som gjort en till en a-stjärna i Hollywood (även om alla hennes filmer är skräp).
VelocityBoy skrev:RalfiParpa: Jag vet inte vad hennes skäl är men en sak är säker hon jobbade cirka 14 h om dan fem dagar i veckan nio månader om året i sju år det är ungefär hundra gånger mer än vad Tobey Maguire jobbar med sina 1-2 featurefilms per år (villket max innebär någon månad per film)... så det kan ha något med det att göra.
noike skrev:Sedan är kanske Tobey intresserad av tv-spel själv, medan SMG inte bryr sig om dem alls. Det är också en möjlighet. Om man är intresserad av något så vill man gärna bli inblandad när man kan.
Ai skrev:Kommentarer bland annat till just den Big Issue intervjun:
http://www.buffy.nu/article.php3?id_article=7278
Ai skrev:Kommentarer bland annat till just den Big Issue intervjun:
http://www.buffy.nu/article.php3?id_article=7278
AKS skrev:Kanske ska ni spoilervarna länken till buffy.nu om The Grudge. Läste inte rubriken då jag kom dit och fick läsa en The Grudge-megaspoiler.
Nea skrev:Men jag tar fortfarande hennes kommentarer i artikeln med en stor nypa salt, eftersom vi inte vet om hon menade det 1.) med en skämtsam ton, eller 2.) om hon tog upp det helt apropå - väl medveten om att Joss & Co redan känner till allt det här sedan tidigare och att det är vatten under bron mellan dem s.a.s. Dvs fritt fram för henne att påpeka saker som hon kanske inte var så förtjust i under de sista åren men som ändå inte skulle påverka hennes relation med Joss, eftersom det redan är utrett dem emellan..
Do you miss Buffy?
Everything about it. She
was an amazing character.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare