dizzy skrev:Me_Myself:
Är det bara så att du missat de tidigare säsongerna på 5:an och inte måste köpa dem på dvd kan du ju avvakta lite och se om de börjar om från början med repriser. Har för mig jag har sett någonstans att de kanske skulle göra det.
Tob skrev:dizzy skrev:Me_Myself:
Är det bara så att du missat de tidigare säsongerna på 5:an och inte måste köpa dem på dvd kan du ju avvakta lite och se om de börjar om från början med repriser. Har för mig jag har sett någonstans att de kanske skulle göra det.
Femman kommer med all sannolikhet köra om allt, frågan är väl bara när. Det kan nog dröja alltifrån några veckor efter avslutning till något år. Maila och fråga, troligaste är väl kanske ändå att dem börjar om i januari/februari.
Tinwiel skrev:En fråga: Det står att dvdn bara kan spelas på dvd-spelare som klarar region 2, vad innebär detta? Själv har jag ingen dvd-spelare men jag har en dvd-spelare i min cd-brännare, kommer det funka på den tror ni? Är det svenska subtitles i dvd:erna man köper från England? (ok, det blev tre frågor..)
Inte för att jag har råd å köpa dom ändå, skulle så gärna vilja ha boxen, men jag är luspank nu, är ju student, och det är ju limited edition, tyvärr, den lär ju ta slut rätt så snabbt, så man får nog hålla till godo med hemladdade avsnitt tills vidare...
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare