Tinder skrev:Klart man är American Psycho-älskare fast inte kanske filmen, boken däremot var en höjdare. Filmen blev jag besviken på då jag läst boken sedan förut men den har kanske sina stunder oxo.
RalfiParpa skrev:Måste man alltid tycka att boken är bättre? Okej, då tycker jag också det även om båda är otroligt bra på oika sätt.
Eisa skrev:däremot lutar jag ibland åt att tycka sagan om ringen filmatiseringen är bättre än boken. *väntar på svärdshugg*
Eisa skrev:däremot lutar jag ibland åt att tycka sagan om ringen filmatiseringen är bättre än boken. *väntar på svärdshugg*
Tinder skrev:Kanske för bra för jag blev grymt besviken på 2an och har inte vågat se om den än.
CheeseGuy skrev:F.ö. tycker jag inte att TTT och ROTK är mer hollywood (i förhållande till böckerna i alla fall) än FOTR.
VelocityBoy skrev:CheeseGuy skrev:F.ö. tycker jag inte att TTT och ROTK är mer hollywood (i förhållande till böckerna i alla fall) än FOTR.
För min del så tyckte jag att de blev mer och mer tråkiga skämt och xXx stunter...
noike skrev:AKS: Yeah! Zatoichi rules! Och nej, jag kan inte förklara det du har svart.
Tinder skrev:Coolt, har du sett den?
Så man vet iom den är värd att ladda ner, min internet leverantör är ganska grinig på nät trafik utanför det interna nätet och jag ligger redan över det tillåtna.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare