HeY skrev:Titta på The Big C och gråta, det får man bara göra tre gånger till. Är det bara jag som (fortfarande, eller kanske nånsin har) följer?
(De två, ensamma i skogen)
Mulder: I was told once that the best way to regenerate body heat is to crawl naked into a sleeping bag with somebody else who was already naked.
Scully: Maybe if it rained sleeping bags, you'll get lucky.... You ever thought seriously about dying?
Mulder: Yeah, once, when I was at the Ice Capades.
caffeineaddict skrev:När jag inte har något annat för mig har jag börjat titta på X-Files-avsnitt på Netflix som anses bra. Ibland är det verkligen bra. Ibland riktigt bra:(De två, ensamma i skogen)
Mulder: I was told once that the best way to regenerate body heat is to crawl naked into a sleeping bag with somebody else who was already naked.
Scully: Maybe if it rained sleeping bags, you'll get lucky.... You ever thought seriously about dying?
Mulder: Yeah, once, when I was at the Ice Capades.
HeY skrev:Har du lurat netflix att du är i USA (eller är du i USA)? Jag och en vän tänkte börja se X-Files på netflix men det fanns inte på den svenska.
HeY skrev:Dan Harmon tillbaka till Community nästa säsong!
Jag vet att många är glada - jag kan dock inte säga att jag tyckte att serien tappade anmärkningsvärt i kvalité i den fjärde säsongen.
noike skrev:HeY skrev:Dan Harmon tillbaka till Community nästa säsong!
Jag vet att många är glada - jag kan dock inte säga att jag tyckte att serien tappade anmärkningsvärt i kvalité i den fjärde säsongen.
Yay! jag tyckte det märktes väldigt tydligt — speciellt i att ingen brydde sig om att hålla koll på vad som hänt tidigare i serien.
Former writer and co-executive producer Chris McKenna, who also left at the end of season three, is planned to return.
noike skrev:HeY skrev:Dan Harmon tillbaka till Community nästa säsong!
Yay! jag tyckte det märktes väldigt tydligt — speciellt i att ingen brydde sig om att hålla koll på vad som hänt tidigare i serien.
AKS skrev:Jag har precis sett första avsnittet av Orphan Black och tycker det känns lovande hittills. En bra pilot i alla fall, men känns även som att jag kan tycka vad som helst om serien om två-tre avsnitt. Det beror helt på vad de gör med ett intressant koncept. Lite tveksam till de brittiska accenterna dock. Fattar inte varför. Det är en BBC America-produktion om jag fattat rätt. Gjord i Canada? Fick känslan, i alla fall, av att den utspelar sig i USA... Känns som en jäkla blandning detta!
caffeineaddict skrev:X-Files 6.03 Triangle var så fenomenalt jävla bra. Gillian i den andra akten var helt fantastisk. X-Files leker Indiana Jones i helaktstagningar.
Tomas skrev:In The Flesh
Brittisk dramaserie i tre delar om "botade" zombier som återvänder till sina familjer i en fördomsfull liten ort på landsbygden. Riktigt bra!
AKS skrev:Tomas skrev:In The Flesh
Brittisk dramaserie i tre delar om "botade" zombier som återvänder till sina familjer i en fördomsfull liten ort på landsbygden. Riktigt bra!
Jag dök precis slumpmässigt på denna serie och blev omedelbart intresserad. Ska se ASAP. Är den en miniserie eller kommer det nån fortsättning?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare