AKS skrev:Egen tråd för Misfits tycker jag!
Matt skrev:Är det bara jag som tycker Two Broke Girls låter som en porrfilmstitel?
Matt skrev:noike skrev:Matt skrev:Är den dära American horror story X nå bra?
Det är av skaparna tlll Nip/Tuck och Glee — det märks.
Annica: oh ja.
Vet inte om det är bra eller dåligt?
Tinder skrev:Ingen som sett Charlies Angels, hört iof att den mest troligt kommer läggas ner men vill gärna höra vad ni tycker om det som har sänts?
The Secret Circle: Tonårs häxserie än utan större överraskningar. Kan fortfarande ta sig då den visat vissa ljuspunkter.
Sedan hör jag gärna mer om Once Upon A Time och Grimm. Ska man ta sig tid och se nån av dem?
Tinder skrev:Se avsnitt 4a oxå. om du efter det inte gillar den ännu så är det nog inget för dig
HeY skrev:Jag skulle nog säga se till avsnitt 5. Avsnitt 4 är typ del ett av ett dubbelavsnitt och slutar väldigt spännande och det var 5an som visade att serien har lite, öhh, stake. Men om man inte känner sig investerad efter det så kan man nog lägga ner. Dock har det efter 5an kommit in en ny karaktär som verkligen rört om i kitteln (see what I did there?).
Rombat skrev:Sista avsnittet av Spooks. Någonsin. 10 jävla säsonger av awesome.
När man hör den bekanta stämman och sen ser Toms ansikte där på slutet. Outside agency indeed. Fuck yes!![]()
Och sista scenen! Två ord som innebär kvalitets-TV... Harry Pierce.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare