MissKittyFantastico skrev:6x20
Riktigt riktigt bra. Jag är alldeles tagen.
MissKittyFantastico skrev:6x18
"Det finns inget sätt, jo det finns det, men det är faaarligt. Tur, det gick bra."
brat skrev:6x07
+ Och Crowley är alltid bra, så han kan fungera som en större del av säsongen. (Även om mäklar-motiveringen till att söka purgatory var så där...)
+ Gillar också att det hela tiden finns en underliggande handling med Cas som väntar på att explodera, bitterheten när han sa "ni är alltid viktigare" var inte liten.
- Släktingarna gillar jag dock fortfarande inte och jag ser ingen poäng med dem (Crowley hade kunnat utpressa bröderna att jobba för honom utan att gå omvägen via morfar) så jag är glad att de dör en efter en.
AKS skrev:Jag har bara ett avsnitt av S3 kvar nu. Helt okej säsong, men jag är inget SPN-fan än. Just därför tror jag kanske att S4 kan passa mig. Men S4 lär jag börja se tidigast i slutet av september. Målet är att vara ikapp serien till efter juluppehållet.
For your information, @jarpad, i'm not just, "some chick." Here's a photo so you can put a face with the name. twitpic.com/58xmi2
The Ankh skrev:Nooo kunde inte se bilden!
MissKittyFantastico skrev:Nu är det dags igen. Jag verkar snitta ungefär 1000 inlägg om året, för det var ungefär ett år sedan den senaste traditionella bildkavalkaden. Börjar bli ont om bra nya bilder, men några har jag lyckats skrapa fram i alla fall.
Happy 7000 inlägg to me!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]