HeY skrev:5x04
Jag undrar om River Song är nr 12? Eller kanske vad som händer efter nr 12? Först har man 12 manliga doktorer, sen 12 kvinnliga? Äsch, jag vet inte. Det var något med hur hon kallade Amy för "brilliant" och att även Doktorn gjorde det som fick mig att gå i de banorna. Men att hon skulle vara Doktorns fru känns lite för uppenbart. Hon är så mystisk att det känns som om det inte går komma på en tillfredsställande lösning! Doktorns dotter? Syster? Åh! Vad kan hon vara ---
sfinx skrev:I Blink tog de ju foton på änglarna...nämner bara det, betyder kanske inget.
AKS skrev:5.03: Meh. Detta avsnitt engagerade mig inte alls.
eynosh skrev:5x05
Mest dåliga saker
Fy fasen vad tråkig River song är. Är det att gå långt och säga att det är doktorn hon har dödat? Men hela den karaktären känns Blääääää. Förövrigt tycker jag storarcen påminner lite väl mkt om Bad Wolf.
Tomas skrev:eynosh skrev:5x05
Mest dåliga saker
Fy fasen vad tråkig River song är. Är det att gå långt och säga att det är doktorn hon har dödat? Men hela den karaktären känns Blääääää. Förövrigt tycker jag storarcen påminner lite väl mkt om Bad Wolf.
Den enda likheten med Bad Wolf är väl att de dyker upp i varje avsnitt men sprickorna här har flera gånger skrivits in som en del av handlingen och det dröjer tydligen inte tills slutet av säsongen innan doktorn blir medveten om dem.
AKS skrev:Medhåll om allt från mig med. Har aldrig förstått varför så många inte gillar River Song. Don't believe the un-hype säger jag.
noike skrev:AKS skrev:Medhåll om allt från mig med. Har aldrig förstått varför så många inte gillar River Song. Don't believe the un-hype säger jag.
Är det många? Jag tror bara jag stött på Helena och Anosheh. Helenas verkar ju mest vara ideologisk dessutom.
AKS skrev:Det är en känsla jag inte fått bara här utan även ute på det internationella nätverket.
noike skrev:5.06
Detaljerna och delarna var bättre än helheten tyvärr. Jag vet inte riktigt vad som saknades men möjligvis hade det kanske blivit bättre ifall det inte hade haft ABC-handlingen utan några direkta överraskningar.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare