Off skrev:Jag är bara lite allmänt småkär i Michael Madsen sen reservoir dogs. Att han ska vara med i Inglorious Bastards är en festanledning i min lägenhet.
caffeineaddict skrev:Empire är närmast perfekt!
VelocityBoy skrev:För att inte snacka om Blade runner som har världens sämsta utgåva och det är endast den directors cut som Ridley Scott själv inte är nöjd med... vilket slöseri på en sådan filmskatt.
Off skrev:Pris till bästa replikI overreacted
Jag har aldrig varit med om något som drypt så mycket av Tarantino när det sagts på film. Den repliken och scenen med superheroes-talet fick mitt leende att sträcka sig från öra till öra.
VelocityBoy skrev:Själv gillar jag directors cut versionen bästa men jag gillade faktiskt Fords noir doftande voice over.
Off skrev:Gladiator är det tråkigaste som visats på vita duken sen ukrainska stumfilmer. Jag klarar inte av den fastän alla i min umgängeskrets här uppe är helsålda på den. Ofattbart imo.
Off skrev:Gladiator är det tråkigaste som visats på vita duken sen ukrainska stumfilmer. Jag klarar inte av den fastän alla i min umgängeskrets här uppe är helsålda på den. Ofattbart imo.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare