Rombat skrev:noike skrev:Kalla mig gärna arrogant skitstövel men jag har oftast lite svårt för korkade personer.
Det finns fan ingen smart karaktär i Glee.
Rombat skrev:noike skrev:Kalla mig gärna arrogant skitstövel men jag har oftast lite svårt för korkade personer.
Det finns fan ingen smart karaktär i Glee.
caffeineaddict skrev:Dock lägger jag in ett försvarande ord för Finn. Jag brukar inte gilla den sortens karaktär, men jag finner hans dumhet helt adorable och (spoiler tidigt avsnitt) har gjort sedan scenen med bilkraschen och bubbelpoolen i typ 1.02.
Spuffy skrev:Haha! Läste på tv.com om avsnittet efter att jag sett det, och hade helt missat att eleverna i korridorerna hade på sig en massa olika typiska Madonna-kostymer när Rachel och Finn sjöng Open Your Heart. Såg om den biten och begriper inte hur jag inte kunde se det första gången jag såg det, superroligt ju.
HeY skrev:Jag ser verkligen inte någon kemi mellan Rachel och Finn. Däremot tyckte jag att Rachel och Puck hade bra kemi i det-där-avsnittet.
Rombat skrev:Jag vill ha mer Quinn. Alldeles för lite Quinn nuförtiden.
HippieSpellan skrev:s01e18 Jag gillar avsnittet skitmkt! låtarna är dåliga men själva avsnittet är bra!
Tinwiel skrev:Jag gillade också 1x18! Både låtar och avsnitt.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Majestic-12 [Bot]