MissKittyFantastico skrev:Jag vill läsa spoierna där uppe, men min bror har ännu inte fått ändan ur och pallrat sig hit för att se de två sista avsnitten av säsong fyra. Snart tittar jag på dem själv.
Det tycker jag du ska.
MissKittyFantastico skrev:Jag vill läsa spoierna där uppe, men min bror har ännu inte fått ändan ur och pallrat sig hit för att se de två sista avsnitten av säsong fyra. Snart tittar jag på dem själv.
Paul McGann as a doctor I can buy. He could have made it a doctor, but it is hard to know what kind of doctor he had become to be. A regenerate episode is all you can judge from. He is likeable and needy and have his own personality, more a new series doctor than one of the classic ones.
Then the problem with the Americans; they have their own sf tradition and it didn´t mixed well with the Doctor and British tradition. The film reminded more of the The Goonies(or something like that) in its form, I like The Goonies, but it´s not the Doctor. Something felt very wrong all through.
Paul McGann would have had a chance if the Americans had been left out.
I believe that FOX actually saved the whole doctor spirit by not continue making the series, and it´s not often I say something good about them, being a Whedon fan too.
Question: Isn't the Master a master of disguise? Maybe he was confused from being a jellysnake, but he has been dealing with human before.
How does the ending fit with the timewar, concerning the Master, have I missed something?
My point of view of the eight doctor is this. The poor bloke didn't have a chance during bad circumstances, so don't blame him.
A bear skrev:http://www.isitmofftiemnao.com/
The Doctor really does seem to have a thing for nicking clothes from hospitals. He stole frilly shirts from a consultant in The Spearhead from Space - before also nicking a car! Cheeky swine. Then in the TV Movie, he stole somebody's fancy dress get up. And now here we have the Eleventh Doctor yet again nicking from hospitals. It's simply not cricket!
He seems to have a thing for stealing full stop.
He stole his TARDIS after all...
lilith skrev:Det är tråkigt att aldrig kunna gå in i serie-trådar utan att vara helt ikapp, utan att bli totalt spoilad. Så, är det överhuvudtaget lönt att använda spoilerblock? Vad fyller de för funktion enligt er?
gaspode skrev:sfinx: är man inte ikapp är ju Ny doktor, ny companion. rejält spoiligt om man har lyckats hålla sig undan.
Har utökat lite spoilermarkeringar, håller med lilith om att vi skall tänka på att markera så mycket som möjligt i serietrådarna.
sfinx skrev:gaspode skrev:sfinx: är man inte ikapp är ju Ny doktor, ny companion. rejält spoiligt om man har lyckats hålla sig undan.
Har utökat lite spoilermarkeringar, håller med lilith om att vi skall tänka på att markera så mycket som möjligt i serietrådarna.
Vi var på samma avsnitt sist vi tittade tillsammans för alldeles för länge sedan, så jag trodde vi låg på samma säsong.
Ska definitivt tänka på det i fortsättningen.
eztv skrev:The first episode of the new series of Doctor Who was watched by more than eight million viewers, the BBC says.
In a dramatic opening sequence, the new Time Lord Matt Smith was clinging to the open door of the Tardis as it hurtled across the London skyline.
Smith, 27, is the 11th and youngest actor to take on the role of the BBC's time travelling Doctor.
He replaces David Tennant, whose final outing as Doctor Who was watched by 10.4 million viewers on New Year's Day.
Tennant's first appearance as the Doctor in April 2006 also attracted eight million viewers.
The BBC said audience figures for Smith debut's on Saturday peaked at 8.4 million and averaged eight million, an audience share of 36.9%.
In the Doctor Who episode,The Eleventh Hour, the newly-regenerated Doctor crashed the Tardis on Earth and found himself battling a shape-shifting alien.
The Doctor's new companion is Amy Pond, played by Karen Gillan, who spent most of the episode in a kissogram policewoman's uniform.
As well as a new Doctor and companion, the episode also unveiled a new-look Tardis interior.
The new 13-part series was overseen by a new creative team, led by TV writer Steven Moffat, after Russell T Davies stood down as the show's producer and chief writer.
Source: BBC
gaspode skrev:sfinx skrev:gaspode skrev:sfinx: är man inte ikapp är ju Ny doktor, ny companion. rejält spoiligt om man har lyckats hålla sig undan.
Vi var på samma avsnitt sist vi tittade tillsammans för alldeles för länge sedan, så jag trodde vi låg på samma säsong.
Ska definitivt tänka på det i fortsättningen.
Det finns ju fler än Lotta som kan tänkas inte vara ikapp. det var ju heller inte du som spoilade
HeY skrev:Men alla är ju olika så jag brukar markera så fort som jag känner mig osäker, men som AKS säger kan man ju inte alltid komma ihåg sånt - framför allt inte när man själv är så inställd på att det inte är en spoiler.
lilith skrev: Men jag behöver inte läsa dem, jag kan leva med det faktiskt.
AKS skrev:Är det bara jag som ser att det blir så många ringar på vattnet över hela forumet om det ska vara spoilers? Fattar ni mina exempel? Jag kanske är otydlig...
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]