Nyx skrev:Jag vill också se Legion! Paul Bettany med vingar och en uzi! Det kommer att bli legendariskt. Och jag visste inte ens att den var på gång, jag trodde han höll på med filmatiseringen av mangan Priest, som jag också kan tänka mig att gå och se när den kommer, pga castingen. Dessutom är jag oerhört pepp på att se Rachel Weisz som Hypatia i Agora!
sfinx skrev:Nyx skrev:Jag vill också se Legion! Paul Bettany med vingar och en uzi! Det kommer att bli legendariskt. Och jag visste inte ens att den var på gång, jag trodde han höll på med filmatiseringen av mangan Priest, som jag också kan tänka mig att gå och se när den kommer, pga castingen. Dessutom är jag oerhört pepp på att se Rachel Weisz som Hypatia i Agora!
Då har vi en date med Paul Bettany?
Nyx skrev:sfinx skrev:Nyx skrev:Jag vill också se Legion! Paul Bettany med vingar och en uzi! Det kommer att bli legendariskt. Och jag visste inte ens att den var på gång, jag trodde han höll på med filmatiseringen av mangan Priest, som jag också kan tänka mig att gå och se när den kommer, pga castingen. Dessutom är jag oerhört pepp på att se Rachel Weisz som Hypatia i Agora!
Då har vi en date med Paul Bettany?
Tihi! Javisst. Fast det är möjligt att Choffe vill gå med så du kanske får Paul alldeles för dig själv. Jag kan nöja mig med att beundra honom på avstånd!
Matt skrev:sfinx skrev:http://www.imdb.com/title/tt1320239/
Gillar rolllistan....och idén.
Bill Nighy är fan jävligt bra. och Tennant är inte fyskam heller.
A bear skrev:Sam Raimi och Tobey Maguire tröttnar på Spiderman 4, studion rebootar hela klabbet och skickar tillbaka Peter Parker till high school igen.
10 år. Så lång tid tar det i dagens Hollywood innan det är dags för en reboot.
Rombat skrev:Ingen mer Tobey? HURRA!
Rombat skrev:Tja, Tobey kunde inte heller spela. Och så skrek han likadant som Elijah Wood. Nein dank!
Rombat skrev:Tja, Tobey kunde inte heller spela. Och så skrek han likadant som Elijah Wood. Nein dank!
Matt skrev:Men svarta katten då?
Rombat skrev:Hade varit kul om de kunde försöka göra en film som var trogen Spider-Man. Hittills har det varit tre filmer som handlar om vad folk som inte läser Spider-Man vet om historien.
adolvsson skrev:Rombat skrev:Hade varit kul om de kunde försöka göra en film som var trogen Spider-Man. Hittills har det varit tre filmer som handlar om vad folk som inte läser Spider-Man vet om historien.
Nattmössan. Är det som du pratar i.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare