A bear skrev: (spoiler End of time 2) - Kvinnan. Romana? Donna? RTD lämnar iaf en hel del för Moffatt att bygga på.
adolvsson skrev:Så. För oss som fortfarande väntar på avsnittet... tyckte ni om det, då'rå?!
adolvsson skrev:Så. För oss som fortfarande väntar på avsnittet... tyckte ni om det, då'rå?!
A bear skrev:Jag tyckte det var så bra som jag hade vågat hoppas att det skulle vara med alla mina invändningar mot RTD som du ju redan hört. Det hade kunnat vara bättre, det hade kunnat vara sämre, men det hade inte kunnat vara mer RTD.
sfinx skrev:Jag svär att jag skrev ett inlägg! Det försvann!
End of time:
Kort då: Rose musik i samband med mystisk kvinna(hur ni clever folks nu kunde missa det?)
noike skrev:sfinx skrev:Jag svär att jag skrev ett inlägg! Det försvann!
End of time:
Kort då: Rose musik i samband med mystisk kvinna(hur ni clever folks nu kunde missa det?)
Fast det förklarar inte varför även the Master tycktes känna igen henne. Jag skulle vilja påstå att musik till trots: det är inte Rose.
HeY skrev:noike skrev:sfinx skrev:Jag svär att jag skrev ett inlägg! Det försvann!
End of time:
Fast det förklarar inte varför även the Master tycktes känna igen henne. Jag skulle vilja påstå att musik till trots: det är inte Rose.
Doktorns mor?
a bear MSN- skrev:Fast förresten, åter till Doktorn: vad fan hände med all setup om "A timelord victorious" och doktorns hybris och allt det där?
noike skrev:a bear MSN- skrev:Fast förresten, åter till Doktorn: vad fan hände med all setup om "A timelord victorious" och doktorns hybris och allt det där?
Hela den uppbyggnaden som fanns under säsongen och de tidigare specialarna i år blev världens mest bortglömda tomtebloss. För att inte tala om att jag-är-ensam-timelord-buh-hu-hu retconades som tusan av personen som kom på det. Lite unken eftersmak.
wyndham skrev:Först av allt ett exempel på vilka underbara vanföreställningar man kan få när man håller sig ospoilad om casting: (spoiler End of Time del 1) En minut in i avsnittet var jag övertygad om att Timothy Dalton skulle vara nästa doktor!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare