AKS skrev:Tinwiel: (SYTYCD 6.14) Jag håller helt och hållet med om ditt inlägg vad gäller hur folk röstar och särskilt Mollee och Nathan. Det är nåt av det mest otroliga jag varit med om att inte de var i bottom three. Skönt att Nigel verkligen markerade dock. Fast nu blir väl hormontonåringarna ännu mer galna på röstningsknappen.
Min killfavorit är Russell. Av tjejerna gillar jag nog Ellenore(sp?) bäst hittills, men denna vecka var hon inte stark.
Ja, jag har ju Russell som favorit också. Jag gillade också att Nigel markerade. Han kan vara brutalt ärlig ibland, men jag tycker att han gör det på ett bra sätt. Det känns sällan som den typen av effektsökeri och provokation som Simon Cowell ägnar sig åt, utan bara att han ger befogad och konstruktiv kritik. Om något inte är bra så måste det komma fram. Gårdagens röstningsresultat var helt galna och då måste något sägas. Det var definitivt inte rättvist mot Karen och Kevin (heter hon Karen, jag vet inte ens om hon gör det, jag kanske har hittat på