adolvsson skrev:Underbart.
noike skrev:adolvsson skrev:Underbart.
Uppenbart?
adolvsson skrev:noike skrev:adolvsson skrev:Underbart.
Uppenbart?
Den var mer än jag hade förväntat mig.
adolvsson skrev:Up
Pixar, alltså. Dom gör det igen. Och igen, och igen. Och den här gången. Up är inget mindre än klockren fullträff, fantastiskt levande yta och under den en varm, rörande, rolig, spännande äventyrshistoria. Ett äventyr med en gammal man i en huvudroll, inte mindre. Det är för sådana här upplevelser jag blev ett fan av mediet till att börja med.
Underbart.
noike skrev:adolvsson skrev:noike skrev:adolvsson skrev:Underbart.
Uppenbart?
Den var mer än jag hade förväntat mig.
Jo, men... Eftersom filmen var Up! borde underbart bli uppenbart... Äsch.
- Why wasn't I told about this?
- Why the fuck would I tell you about it? I've just told you to fuck off twice yet you're still here?
- You should tell me about it as it's a scheduled media appearance by a member of this department and therefore it falls well within my purview!
- Within your 'purview'? Where do you think you are, some fucking regency costume drama? This is a government department, not some fucking Jane fucking Austen novel! Allow me to pop a jaunty little bonnet on your purview and ram it up your shitter with a lubricated horse cock!
- You, you can't delete the arguments against the war.
- Oh, there's a little shake of the head here, Malc. I think he's crashed.
- Just give him a thump. That usually works.
A bear skrev:En dörr slår igen, något dunkar i väggarna, någon skriker till. Det får mig att hoppa till, men det får mig inte att börja tro på monster under sängen igen.
adolvsson skrev:Ed Woodward är död. 79 år. Fin skådis, cool snubbe. Depp nu.
adolvsson skrev:Ed Woodward är död. 79 år. Fin skådis, cool snubbe. Depp nu.
caffeineaddict skrev:Ja, Dear Zachary var helt jävla obeskrivlig. Fyfan, ren smärta i filmform. Skitbra med andra ord, men man ska nog veta vad man ger sig in på känslomässigt. 9 / 10 för mig även om det fanns rena filmmässiga klanterier så vägdes det upp av historien och känslorna de skapade.
The Fucking Easterbunny skrev:adolvsson skrev:Ed Woodward är död. 79 år. Fin skådis, cool snubbe. Depp nu.
Om man, som jag, inte vet vem ED WOODard är va de där lite roligt. Ed Wood död, Depp nu... get it?
MissKittyFantastico skrev:The Fucking Easterbunny skrev:adolvsson skrev:Ed Woodward är död. 79 år. Fin skådis, cool snubbe. Depp nu.
Om man, som jag, inte vet vem ED WOODard är va de där lite roligt. Ed Wood död, Depp nu... get it?
Haha! Tänkte precis samma sak. Började till och med att skriva det, men så tänkte jag då blir nog de seriösa människorna här ledsna, så jag tog bort det. Det är tur att vi har dig Roger som skriver allt det är man annars bara tänker.
The Fucking Easterbunny skrev:Ed Wood död, Depp nu... get it?
malavel skrev:Jag förstår inte vad som är så bra med Up. Den var ju nästan helt kass. Den började rätt bra och hunden hade två kul skämt, men sen var det inte så mycket mer att hurra för.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare