"When TAPS tackles this family's case, they're not looking for ghosts. They're hunting... a demon."

Bra början på ett nytt avsnitt.

AKS skrev:Håller med om honom!
Tinwiel skrev:Om ni inte visste det så finns det ett specialprogram ute med "15 best performances ever" SYTYCD USA. Bra grejer. Nästa vecka börjar säsong 6! Yay!
MissKittyFantastico skrev:Tinwiel skrev:Om ni inte visste det så finns det ett specialprogram ute med "15 best performances ever" SYTYCD USA. Bra grejer. Nästa vecka börjar säsong 6! Yay!
Läste posten, laddade avsnittet, lipade till det. Det var så fint, särskilt numret om bröstcancer.
AKS skrev:Jag tyckte också hon såg jättekonstig ut under senaste avsnittet, men trodde det var en hårslinga som letat sig fram och lagt sig konstigt över ögat. Men då du säger så såg hon nog konstig ut hela avsnittet.
noike skrev:Och eftersom de känner varandra blir det en helt annan stämning.
noike skrev:Hubert Keller! Amazing.
AKS skrev:Top Chef Masters avsnitt 9: Redan från första avsnittet har Hubert och Bayless varit mina favoriter. Om jag var tvungen att välja skulle jag välja Hubert, men det är så jäkla nära. Gillar öven dessa kockar som personer. De verkar hur härliga som helst båda två och helt klart de bästa kockarna där.
Glorificus skrev:Ghost Hunters 5x09
"When TAPS tackles this family's case, they're not looking for ghosts. They're hunting... a demon."Iiih!
Bra början på ett nytt avsnitt.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare