caffeineaddict skrev:Kanadensarna har en tendens att skriva vissa saker på franska i tid och otid på DVD-omslagen, ofta utan att förvarna.
poser skrev:Det är inte alla som föds med möjligheten att kunna uppskatta både Blade och Lost in translation lika mycket menar du ?
caffeineaddict skrev:Orsaken till att jag inte hoppar höjdhopp över Blade Trinity är väl just för att jag inte tyckte Blade var någon jättebra rulle (har fortfarande inte sett tvåan, fast jag tror jag lovade bröderna att jag skulle... det får bli av någon dag).
caffeineaddict skrev:Jag älskar bra actionfilm, när det är bra actionfilm. Tyvärr tycker jag att de har blivit närmast utrotade (bortsett från vissa ifrån Asien) de närmaste åren. Orsaken till att jag inte hoppar höjdhopp över Blade Trinity är väl just för att jag inte tyckte Blade var någon jättebra rulle (har fortfarande inte sett tvåan, fast jag tror jag lovade bröderna att jag skulle... det får bli av någon dag).
VelocityBoy skrev:och om Blade säger jag bara solskyddsfaktor... jag hatade varenda frame i den filmen.
VelocityBoy skrev:caffeineaddict skrev:Jag älskar bra actionfilm, när det är bra actionfilm. Tyvärr tycker jag att de har blivit närmast utrotade (bortsett från vissa ifrån Asien) de närmaste åren. Orsaken till att jag inte hoppar höjdhopp över Blade Trinity är väl just för att jag inte tyckte Blade var någon jättebra rulle (har fortfarande inte sett tvåan, fast jag tror jag lovade bröderna att jag skulle... det får bli av någon dag).
Jag håller med... det finns väl kanske fem bra actionfilmer genom historien (en liten överdrift, men de är få...) och om Blade säger jag bara solskyddsfaktor... jag hatade varenda frame i den filmen.
Off skrev:. Men men om men ehhh hallå?!
Vi har nog väääldigt olika filmsmak känns det som
malavel skrev:VB: Vilka är de fem bra actionfilmerna?
-You're bleeding, man.
-I ain't got time to bleed.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare