En annan grym film som går nu är ju "Eternal sunshine of the spotless mind" Sjukt bra och härligt annorlunda...
VelocityBoy skrev:Illyria: Jo iofs men det är så himla omständigt att börja skicka dem hit och dit det kostar mig bara 50 kronor att slipa en skiva och portot för filmen skulle bli något liknande plus att jag måste vänta (jag är en extremt otålig person).
Noggster skrev:Farenheit 9/11 är en okey film, den är dock långt från Bowling for Coloumbines klass.
Tobbe_E skrev:USA är ett nedrans skitland som håller på att förstöra världen![]()
malavel skrev:Tyckte Bowling var rätt så tråkig. Orkade inte se klart den. Lär inte kolla på Farenheit.
Guds stad var däremot riktigt bra. Ger också den 4/5.
Ai skrev:Lite OT, men jag kunde inte låta bli. För ett par år sen bodde jag i ett hus(!) som hade det bästa klottret nånsin på fasaden: USA UT UR NORDAMERIKA
poser skrev:Eternal sunshine of the spotless mind (den var helt ok inte mer) men LiT gav en så konstig känsla när man såg den . Jag vet inte varför men man bara satt där och myste.
Det är inte för inte som jag blev jätteglad när jag fick hem Bring it on collectors edition (R1, DTS ZAXXEN) i veckan
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare