America's Next Top Model

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav AKS » ons maj 06, 2009 17:13

Yes! 5.02 finns ute nu precis som beräknat. Om nu säsongen kunde dyka upp på myeps bara så att man inte riskerar att glömma...
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Matt » ons maj 06, 2009 17:17

AKS skrev:Yes! 5.02 finns ute nu precis som beräknat. Om nu säsongen kunde dyka upp på myeps bara så att man inte riskerar att glömma...

Var tar du dem ifrån?
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav AKS » ons maj 06, 2009 17:55

tvtorrents.com

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav AKS » ons maj 06, 2009 18:57

AusNTM 5.02: Jag tänkte säga "äntligen åkte Leah!", men sen kom jag på att detta bara var andra avsnittet. :D Men så lite förstod jag mig på hennes "skönhet" alltså. Inte alls fin och tråkig. Bye-bye.

Tre bästa fotona var, precis som domarna tyckte (om jag minns rätt): Cassi, Clare och Laura M. Tycker fortfarande inte om Laura Ms utseende, men hennes foto var riktigt bra. Benen var perfekta. Men fortfarande är det Clare som är favoriten, tätt följd av Cassi.

Elakt av tjejerna att skämta om/med Cassis klänning. Särskilt att en tjugoåring som Lola håller på så. :rolleyes:

En till jag inte förstår mig på och som jag vill ska åka härnäst: Frankie. Jobbig och inte så fin. Inte modellaktig heller så inget funkar med henne för mig.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Spuffy » ons maj 06, 2009 19:09

AuNTM 5.02: Ja, rätt att Leah åkte. Trots att jag tycker hon är jättevacker, ser ut som en älva med enorma ögon, men som modell tycker jag inte hon levererat något alls. Jag gillar inte alls Mikarla, usch! Henne tippade Leah som vinnare, hm hm. Håller helt med om att Clare, Cassi och Laura hade bästa fotona, men Madison är fortfarande min favorit. Jag gillar Tahnee mer detta avsnitt. Georgie mindre däremot, Lola likaså, och som sagt Mikarla.

Nästa vecka makeovers! Ser ut att bli ännu mer drama, come on, det är förfärligt tröttsamt.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav AKS » ons maj 06, 2009 19:28

Spuffy skrev:Nästa vecka makeovers! Ser ut att bli ännu mer drama, come on, det är förfärligt tröttsamt.

M-hm. medhåll. Det länkades till en artikel nånstans på TwoP där det stod "Catfights plague model house" eller nåt åt det hållet angående denna säsong. Så det lär bli mer. Men artikeln sa också att ingen mobbning à la häxan Demelza kommer att ske. Men vi får nog förbereda oss på mer drama.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Tinwiel » tor maj 07, 2009 23:59

AuNTM 501 - 502
Jag gillar Clare, hon är jätteduktig, men det är för tidigt att säga något om de andra, det är för många att hålla reda på just nu. Några intressanta dock hittills. En sak att anmärka har jag: Har det skrivit i castingen att de letar efter skitsnackande, elaka bitches? Hon med de lustiga tänderna (Cassie?) må vara en cry baby, men de andra var så himla elaka. Elaka mot clare också. Usch. Girls like that give the rest of us a bad name, när de håller på och skitsnackar sådär. Lola har ett jättestort ansikte, jag fattar inte grejen. Asiatiska tjejen är vacker.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav AKS » fre maj 08, 2009 7:52

5.02: Ibland då ljuset faller rätt ser Lola väldigt bra ut, men ofta känns hennes ansikte "klumpigt". Hon är dessutom, för mig, den typiskt söta, "normala" tjejen, men det är inte så mycket modell över henne.

På TwoP fick jag äntligen hjälp med vem Clare är lik: en ung Julie Delpy! Jag höll på att bli galen för att jag inte kom på vem det var, men det var Delpy min stackars hjärna försökte kopppla till hela tiden, men misslyckades med. :)

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav HeY » fre maj 08, 2009 16:29

ANTM 12x12
Jag håller på Allyson. Sjukt söt på ett sexigt sätt - hennes bild var skitbra! Dock har jag inget hopp om en eventuell vinst för henne nästa vecka - jag har alltid trott att tråkmånsen Teyona kommer att vinna och hennes tårar framför Tyra fastställde förmodligen det också. I mean, she just wants it so much :rolleyes:

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav AKS » tor maj 14, 2009 18:30

ANTM C12-final: Gäsp! Jag måste sluta se denna serie. Nästa säsong med enbart folk under 5'7" kan vara ett bra ställe att börja avvänja sig...

Haha, McKee som var en tråkmåns under C11 klarade inte av "personlighet" då hon pratade om Covergirl-produkten. Att hon var så fruktansvärt stel var höjdpunkten i avsnittet.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Matt » tor maj 14, 2009 21:03

ANTM 12
Fel tjej vann
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav HeY » tor maj 14, 2009 23:37

ANTM C12 Finale
Once again Tyra plays favorites. Alltså, gäsp. Jag trodde serien handlade om progress och Allyson är ju CLEARLY den som utvecklats mest, har intressantast utseende, har nästan inte tagit en dålig bild och hon dödade Teyona i catwalken. När Teyona vevade med armarna, det såg ut som om hon gjorde roboten. Nej usch - jag gillade verkligen inte henne men var 100 på att hon skulle vinna eftersom Tyra är så partisk man kan bli. Aja, strunt samma. Ingen blir ju känd från denna serien ändå.

"I like your thinking!"

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Matt » tor maj 14, 2009 23:54

HeY skrev:ANTM C12 Finale
Once again Tyra plays favorites. Alltså, gäsp. Jag trodde serien handlade om progress och Allyson är ju CLEARLY den som utvecklats mest, har intressantast utseende, har nästan inte tagit en dålig bild och hon dödade Teyona i catwalken. När Teyona vevade med armarna, det såg ut som om hon gjorde roboten. Nej usch - jag gillade verkligen inte henne men var 100 på att hon skulle vinna eftersom Tyra är så partisk man kan bli. Aja, strunt samma. Ingen blir ju känd från denna serien ändå.

Det som är så sjukt. Kanske Allyson hade kunnat blivit känd. Hon är verkligen spciell och har en "edgy" look. Kanske hon hade kunnat blivit den första från ANTM som blivit en internationell supermodell. Det bästa vore ju nu om hon blir det ändå. Det vore bara så härligt att kunna trycka det i Tyras face. "How is this for fierce? Biaaatch"
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav HeY » fre maj 15, 2009 0:23

Matt skrev:Det som är så sjukt. Kanske Allyson hade kunnat blivit känd. Hon är verkligen spciell och har en "edgy" look. Kanske hon hade kunnat blivit den första från ANTM som blivit en internationell supermodell. Det bästa vore ju nu om hon blir det ändå. Det vore bara så härligt att kunna trycka det i Tyras face. "How is this for fierce? Biaaatch"

Allison har fått modellkontrakt i L.A med Nous Models tydligen. Iaf enligt denna från tvguide (alltså, en som kommenterat recapen, inte en som jobbar på tvguide så jag vet inte om infon är sann):

milkyaqua: Thu, May 14, 2009 at 7:46 pm GMT

Allison and Fo have been signed to Nous models in L.A. C5 Nicole and C9 Chantal are signed with them as well. I was really hoping Allison got signed to an agency in NYC because that's where her looks fits. There's still a chance of it happening since girls can be signed to multiple agencies.

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Tinwiel » lör maj 16, 2009 0:51

ANTM-finalen

Men äääääsch. Hur kunde de välja Teyona istället för Allison?! Allison var ju det coolaste som serien sett på länge och hon hade ju utvecklats massor också. Teyonas bilder var ok, men hon ser lite konstig ut och inte på det där superhäftiga, förtrollande sättet som Allison gör...

Ja, jag är besviken men vad göra. Allison lär äga, jag hoppas också att det går bra för henne, för med det utseendet kan hon komma långt.

Skrev jag förut att Mollie Sue, från en av de tidigare säsongerna, har blivit framgångsrik modell? Jag läste det på aftonbladet.se tror jag. Mollie Sue kom... wait for it... 8e plats.

:D
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav HeY » lör maj 16, 2009 2:21

Förresten, vet ni att Paulina Poriskova blev sparkad som domare - på sin födelsedag. Hon beskrev det som att ANTM har blivigt för "fat" och att hon var del av extrafettet som behövde skäras bort. Sedan var hon tydligen less eftersom de också var tvungen att attackera henne och sade att hon hade ett "ego problem". De måste ha talat om Tyra. Jag kommer ihåg när jag verkligen gillade Tyra, men ju fler cycles jag ser ju mer less blir jag på henne: det är så tydligt att det inte är en modelltävling längre.

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Tinwiel » lör maj 16, 2009 11:48

Ja, jag läste också det. Min reaktion var ungefär såhär: :rolleyes: Bra "jobbat", Tyra.. hade Paulina för många åsikter kanske.. eller verkade Paulina ha en själ, ja jag vet, sånt är jobbigt..
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Matt » tor jul 09, 2009 15:18

Ska se de två sista avsnitten av Auntm ikväll.
Det ska bli fint.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Matt » tor jul 09, 2009 20:40

Auntm 5x11
Fel tjej vann. Vad fan är det här med public vote? Det är väl fan inget big brother spektakel.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav AKS » fre jul 10, 2009 9:07

AuSNTM S5-final: Har diskuterat serien en del på TwoP och att Tahnee skulle vinna, trots att hon inte har en chans att bli modell, kändes självklart från den stund då man insåg att programledaren hade ett agenda om "body image". Can't fault her for that, men Tahnee kommer på sin höjd att få kommersiellt arbete à la katalog. Den som skulle ha vunnit var Clare. Teorierna är att de såg till att Clare inte kom till finalen för att bereda väg för en Tahnee-vinst. Men om man ser på final 2 så har ju i alla fall Cassi, bogan though she is, en reell chans att bli modell. Och alla som var proffs i juryn röstade ju på henne. Go figure. :rolleyes:

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Spuffy » fre jul 10, 2009 9:08

Britain's next top model 5.12. NOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har hejat på Jade sen dag 1 och jag var säker på att hon skulle vinna. Men samtidigt är det förstås bra att det inte är en tjej som är så hypersmal som hon som vinner... precis som hon själv sa... men... Noooooooooes........ Jag ville verkligen verkligen verkligen att hon skulle vinna. Och det känns faktiskt som att domarna också tänkte det, men var tvungna att ta ut henne för sakens skull. Hon är en av de bästa, och kanske till och med DEN jag tyckt bäst om i alla top model-serier jag sett .

Och ni som inte sett BNTM s5 har missat en tjej som, som jag skrev ovanför, nog kan vara min favorit av ALLA modellerna i samtliga top model-serier jag sett (amerikas, kanadas, australiens, nya zeelands, storbritanniens).
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav Matt » fre jul 10, 2009 10:37

Fan måste börja kolla på Britains då.
Såg lite av första säsongen och sågade det totalt.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Spuffy » fre jul 10, 2009 10:44

Jag vet inte om du kommer gilla hon som jag gillar så mycket, hon är inte blond. ;)
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav Matt » fre jul 10, 2009 10:52

Spuffy skrev:Jag vet inte om du kommer gilla hon som jag gillar så mycket, hon är inte blond. ;)

Nu sitter jag och funderar på vilken min favvo är genom alla säsonger jag sett. Svårt att välja bland alla blondiner ;)
Men Jordan i Auntm 3 ligger bra till och hon är inte blond. Fast kanske inte ändå topmodel potentiel. Men fan vad söt.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Buffy<3 » ons aug 26, 2009 11:33

när börgar top model 13? :popcorn:
Buffy é bäst!!!<333
Användarvisningsbild
Buffy<3
Demon Fodder

Inläggav AKS » ons aug 26, 2009 16:51

Vet tyvärr inte. Fast i år har jag iofs tänkt hoppa ANTM. Börjar bli mycket less.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Matt » ons aug 26, 2009 16:53

också jävligt less.
Men svårt att stå emot.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav AKS » ons aug 26, 2009 16:58

Börja se Make Me a Supermodel om du inte redan gör det! Mycket bättre. Fast där tar ju iofs män upp 50% av tiden... ;)

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Matt » tor aug 27, 2009 0:14

AKS skrev:Börja se Make Me a Supermodel om du inte redan gör det! Mycket bättre. Fast där tar ju iofs män upp 50% av tiden... ;)

precis det går bort
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav HeY » tor aug 27, 2009 21:18

Buffy<3 skrev:när börgar top model 13? :popcorn:

9 september står det på cwtv.com :)

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film