Spuffy skrev:Nästa vecka makeovers! Ser ut att bli ännu mer drama, come on, det är förfärligt tröttsamt.
HeY skrev:ANTM C12 Finale
Once again Tyra plays favorites. Alltså, gäsp. Jag trodde serien handlade om progress och Allyson är ju CLEARLY den som utvecklats mest, har intressantast utseende, har nästan inte tagit en dålig bild och hon dödade Teyona i catwalken. När Teyona vevade med armarna, det såg ut som om hon gjorde roboten. Nej usch - jag gillade verkligen inte henne men var 100 på att hon skulle vinna eftersom Tyra är så partisk man kan bli. Aja, strunt samma. Ingen blir ju känd från denna serien ändå.
Matt skrev:Det som är så sjukt. Kanske Allyson hade kunnat blivit känd. Hon är verkligen spciell och har en "edgy" look. Kanske hon hade kunnat blivit den första från ANTM som blivit en internationell supermodell. Det bästa vore ju nu om hon blir det ändå. Det vore bara så härligt att kunna trycka det i Tyras face. "How is this for fierce? Biaaatch"
milkyaqua: Thu, May 14, 2009 at 7:46 pm GMT
Allison and Fo have been signed to Nous models in L.A. C5 Nicole and C9 Chantal are signed with them as well. I was really hoping Allison got signed to an agency in NYC because that's where her looks fits. There's still a chance of it happening since girls can be signed to multiple agencies.
Spuffy skrev:Jag vet inte om du kommer gilla hon som jag gillar så mycket, hon är inte blond.
Buffy<3 skrev:när börgar top model 13?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Majestic-12 [Bot]