HeY skrev:Bones har blivit förnyad för inte en, utan två säsonger (säsong 5 + 6). Känns som om det börjar bli dags att se ikapp Bones innan det blir alldeles för tungt att ta igen. Jag gillade ju verkligen Bones, och de random avsnitt jag sett på TV3 har ju varit skitbra. Och David Borenaz!
adolvsson skrev:25 minuter till In Treatment-maratonet på tvåan! Jag som hade tänkt ut och njuta av vårsolen, nej, det blir ingenting med det, se.
noike skrev:adolvsson skrev:25 minuter till In Treatment-maratonet på tvåan! Jag som hade tänkt ut och njuta av vårsolen, nej, det blir ingenting med det, se.
Ingen direkt vårsol, men det där var ett bra sätt att se In Treatment. Jag gillar.
The Buffster skrev:En gång i tiden skrev jag att Gossip Girl var oväntat underhållande. Det måste ha varit i ett oerhört svagt ögonblick. Nu tycker jag att det inte är någonting annat än irriterande tråkigt svammel. Får se hur länge jag orkar fortsätta titta. Rejält mycket bättre måste det bli för att jag ska orka med särskilt många avsnitt till.
Nu såg jag inte den som maraton. Men vecka 1 av In Treatment var iaf jäkligt bra. Bättre än vad jag förväntade mig t.o.m. men samtidigt det jag förväntade mig.adolvsson skrev:noike skrev:adolvsson skrev:25 minuter till In Treatment-maratonet på tvåan! Jag som hade tänkt ut och njuta av vårsolen, nej, det blir ingenting med det, se.
Ingen direkt vårsol, men det där var ett bra sätt att se In Treatment. Jag gillar.
Dito. Inte fan behöver man sol när man har bra TV. Har jag rätt eller har jag rätt?
Glorificus skrev:The Buffster skrev:En gång i tiden skrev jag att Gossip Girl var oväntat underhållande. Det måste ha varit i ett oerhört svagt ögonblick. Nu tycker jag att det inte är någonting annat än irriterande tråkigt svammel. Får se hur länge jag orkar fortsätta titta. Rejält mycket bättre måste det bli för att jag ska orka med särskilt många avsnitt till.
Andra säsongen har definitivt varit en besvikelse. Jag har skummat mig igenom en del avsnitt, och det gör jag aldrig annars med serier jag vill följa. Så det lutar nog åt att jag ger upp på Gossip Girl snart. Har bara sett t.o.m 2x18, så jag har väl åtminstone tänkt se färdigt säsongen, och sen får jag se...
Spuffy skrev:Ja säsong 2 har verkligen varit en besvikelse. Sista avsnitten har verkligen varit... förfärligt tråkiga. Irriterande tråkigt svammel stämmer bra, men jag kommer nog fortsätta se (blir det en säsong 3? vet vi det?) ett tag till, jag har fortfarande förhoppningar om att det ska bättra sig.
adolvsson skrev:Southland får åtminstone 13 nya avsnitt i höst, trots oförtjänat låga tittarsiffror. Klen tröst, men en tröst likväl.
The Buffster skrev:Jag insåg helt enkelt att jag saknade Ben McKenzie för mycket för att låta bli. Kunde han göra säsong 3 av OC uthärdlig så tänker jag att han kan lyfta även en halvtrist polisserie.
HeY skrev:Jag tycker det var Summer som gjorde säsong 3 urhärdlig.
The Buffster skrev:Jag insåg helt enkelt att jag saknade Ben McKenzie för mycket för att låta bli.
The Buffster skrev:Han var verkligen helt lysnade där ett tag tyckte jag.
Tam skrev:http://www.imdb.com/title/tt0420293/
Jag hoppas den filmen blir av nån gång med de skådespelare som står som "rumored" där.
The Buffster skrev:HeY skrev:Jag tycker det var Summer som gjorde säsong 3 urhärdlig.
Seth, Summer och Sandy var mina stora favoriter från början. Men sedan lyckades manusförfattarna helt förstöra samtliga karaktärer. Jag vet inte riktigt hur, men jag tycker verkligen det. Och då blev Ryan räddningen. Han var verkligen helt lysnade där ett tag tyckte jag. Roligare än alla andra karaktärer tillsammans.
Glorificus skrev: (spoiler O.C.) Och han och Taylor i s4!
AKS skrev:Första promofotot för V har kommit. Morena Baccarin är med naturligtvis. Men usch vad jag hatar promofoton med denna look. Ser så fruktansvärt plastigt ut.
http://spoilertv.blogspot.com/2009/05/v ... hotos.html
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare