av Spuffy » tis maj 05, 2009 20:41
AuNTM 5 01: Jag hade glömt hur mycket bättre jag gillar det än ANTM. Hur mycket mer potential jag tycker tjejerna här har.
Jag håller med AKS, för mycket drama (redan!). Vill inte se en upprepning av förra årets hemskheter. Tjejerna: Min favorit är Madison, tätt följd av Clare. Madison ser inte alls ut som de jag vanligtvis gillar brukar se ut, men jag tycker hon är hiskeligt vacker. Clare är mer "min typ" med sin bleka hy, men jag brukar inte vara jätteförtjust i de som ser så flickiga ut som hon gör tror jag, så det är ändå ovanligt. Lola har ett otroligt vackert ansikte, men det är något som gör att jag trots det inte är överförtjust i henne. Eller rättare sagt, jag är det i en sekund men nästa tycker jag inte alls hon är så speciell. Mystiskt. Håller med AKS om att hon ser äldre ut än vad hon gör också. Cassi är jättesöt (men hon verkar ha problem med de övriga, hoppas hoppas det inte blir mobbingsjobbigheter). Georgie är också jättesöt, men jag tyckte inte hennes foto var så bra. Jag tycker Adele är väääldigt lik Alice (tidigare vinnare om det inte framgick), förmodligen mycket på grund av hennes längd och hårfärg, men också på det sätt hon snyftade när hon var bland de sista två - deras ledsna munnar är väldigt lika tycker jag. Frankie är söt, men fotot gillade jag inte. Leah känns som att hon borde vara en sån jag gillar men jag gör inte det. Bra foto tyckte jag dock. Tahnee är fulsnygg deluxe, jag tror att jag kan gilla henne men är inte alls säker än. Eloise är söt men har inte övertygat mig än. Laura M är också en sån jag tycker jag borde gilla men inte gillar ändå. Tyckte inte alls om hennes foto heller. Mikarla är jag inte så förtjust i. Rätt person att åka ut tyckte jag.
Problem: Alldeles för många som är fasligt smala. Mikarla mest av alla förstås, men jag tycker det framför allt är på tok för många som är det.