America's Next Top Model

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav HeY » mån mar 09, 2009 23:37

Tinwiel skrev:Haha, varför ska de alltid blondera någon som inte passar i det? :D Några få gånger har det varit lyckats, tex hon med de jätteblå ögonen för några säsonger sen (hon hade ett barn också, jag kommer inte ihåg vad hon hette, men hon var vacker och kom ganska långt) som de gjorde håret nästan vitt på. Det var snyggt. Men det finns rätt många där det inte funkade heller..

Amanda? Som var "blind"?
Hmm, vem är mörkast denna säsongen? Den blonderar de säkert, bara för att.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Tinwiel » tis mar 10, 2009 8:32

HeY skrev:
Tinwiel skrev:Haha, varför ska de alltid blondera någon som inte passar i det? :D Några få gånger har det varit lyckats, tex hon med de jätteblå ögonen för några säsonger sen (hon hade ett barn också, jag kommer inte ihåg vad hon hette, men hon var vacker och kom ganska långt) som de gjorde håret nästan vitt på. Det var snyggt. Men det finns rätt många där det inte funkade heller..

Amanda? Som var "blind"?
Hmm, vem är mörkast denna säsongen? Den blonderar de säkert, bara för att.

Amanda, så hette hon. Hon passade i det. :)
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav AKS » tor apr 09, 2009 13:17

Meh. Inget avsnitt än. Om det inte kommer inom de närmasta två timmarna så kommer det att dröja över en vecka innan jag får se det ju! :( Varför är det alltid så här med ANTM?
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav AKS » sön apr 19, 2009 19:49

Eftersom ANTM alltid får mig att längta efter AusNTM, :), så kollade jag upp startdatum för S5(?) på officiella hemsidan. Och jo, den är på gång alldeles snart. 28 april. Det ser jag fram emot!

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Spuffy » sön apr 19, 2009 19:55

Åh vad härligt! Jag ser fram emot det. Den här säsongen av ANTM tyckte jag hade potential, men den visade sig bli nästan lika tråkig som de två senaste säsongerna.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav AKS » sön apr 19, 2009 19:57

Jepp, håller med. Ska försöka sluta se serien, men den är ju hjärndöd så man kan göra andra saker samtidigt... Hm. Vet inte varför jag har så svårt att ge upp den. American Idol gick jättelätt så det borde gå här också. Men, men... kul med AusNTM snart i alla fall!

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Tinwiel » sön apr 19, 2009 20:46

Jag känner ungefär som du, AKS, att jag funderar på att ge upp den men när avsnittet kommer vill jag ändå gärna se det och sen kan jag sitta och irritera mig på saker. Men ja, det är bra att ha som bakgrundsavsnitt, när man ska göra andra saker samtidigt, men ändå vill ha något som distraherar hjärnan lite så att man inte blir så uttråkad. Förra avsnittet var en recap så det orkade jag inte, men den här veckans har jag inte sett än.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav HeY » mån apr 20, 2009 1:19

Hmm? Nej, jag tror inte att det var recapavsnitt förra veckan utan snarare både och för jag fick nytt avsnitt - dock felnumrerat (12x06 istället för 12x07 och veckans var 12x07 istället för 12x08).

(edit) Yees, ingen clip-show ännu:

12x06 1 Apr 09 Here's Your Test De b.la posar som Tyras ansikte i bilder av henne.
12x07 8 Apr 09 Acting Like a Model Clay Aiken är med.
12x08 15 Apr 09 Take Me to the Photo Shoot Ciara är med.
12x09 22 Apr 09 The Amazing Model Race
(/edit)

(edit 2) Borde kanske tillägga att jag inte spoilar vem som åker ut, utan kort avsnittsbeskrivning ;) (/edit)

"I like your thinking!"

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Spuffy » mån apr 20, 2009 7:13

Jo, förra veckan kom både recap och vanligt. Enligt myepisodes var avsnittsnr/namnen såhär:

12.09 Acting Like a Model (8 april)
12.08 Cycle 12 Rewind (8 april)
12.09 The Amazing Model Race (15 april)
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav Tinwiel » mån apr 20, 2009 11:16

Jag vet inte hur jag ska få tag i avsnitten, jag vågar inte gå till mininova. :(
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav HeY » mån apr 20, 2009 11:34

Om det är oron för att det blir fel avsnitt kan du ju alltid kolla på datumet som torrenten lades upp på.

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Tinwiel » mån apr 20, 2009 12:36

Nej, det är oron för att ladda på mininova. Men jag väntar nog ett tag och se om det dyker upp någon annanstans.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav HeY » mån apr 20, 2009 12:40

ipred oron?

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Tinwiel » mån apr 20, 2009 13:16

Japp. Men det finns en hemsida där man kan se saker streamade, olagligt det också säkert, men då behöver jag inte ladda i alla fall, så jag väntar tills det dyker upp där.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav AKS » mån apr 20, 2009 16:41

Är du medlem på t ex BitMe? Skulle det kännas tryggare för dig (krävs ju medlemsskap)? De har hårda ratioregler dock så inget om man har taskig uppkoppling eller inte kan ladda alla torrents till *minst* 1.0 och dte kan ta lång tid där.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Tinwiel » mån apr 20, 2009 19:51

Jag fixar allt annat på.. DC.. men där finns inte ANTM, så det skulle inte löna sig för mig att ha BitMe. Så det får vara som det är. Tack ändå. :)
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Spuffy » fre maj 01, 2009 15:16

12.11: Hoppades faktiskt att Celia skulle åka ut, men det var ok att Fo gjorde det också, även om jag tycker hon är vansinnigt söt. Nu hejar jag helhjärtat på Alison, men tror inte att hon kan vinna med tanke på att hon måste klara visningar också, inte bara foton. Så, även om jag hejar på Alison kan Tiona få vinna utan att jag blir alltför förkrossad. Aminat gillade jag tidigare och jag tycker fortfarande hon är otroligt vacker, men hennes foton är inte bra. Celia får gärna åka ut i nästa avsnitt, tack.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav AKS » mån maj 04, 2009 20:08

Bara en liten påminnelse om att AusNTM har börjat och första avsnittet har funnits till nedladdning i några dagar nu. Den listas inte på myeps ännu dock så det lär bli svårt att komma ihåg detta... :(

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Spuffy » mån maj 04, 2009 20:19

Oh! Härligt!
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav Matt » mån maj 04, 2009 20:51

Jag hittar det inte på nägot ställe där man inte behöver vara reggad.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Spuffy » mån maj 04, 2009 21:36

Haha, såg just att en kompis till mig gjort en dansshow med Benny Ninja eller vad han heter, han posingproffset som brukar jobba med tjejerna i ANTM. Suttit och tittat på en massa bilder där han och min kompis posar järnet tillsammans.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav AKS » mån maj 04, 2009 22:24

Haha, han kommer man ju ihåg! :)

Matt: Nej, det finns kanske bara på regställen.

AusNTM 5.01: Jodå, som vanligt mycket bättre tjejer än i ANTM. Tjejer som faktiskt kan vara blivande modeller och inte ett issue som Tyra vill pusha.

Störst favorit så här långt: Clare. Från första sekunden jag såg henne, jag skämtar inte, var hon min favorit och hon höll avsnittet igenom. Inte alls min smak egentligen, men helt klart bästa tjejen av det jag sett hittills.

Lola ser bra ut också, men hon ser också äldre ut än tjugo. Jag skulle gissa på tjugofem faktiskt.

Minst favorit: Leah. Jag förstår mig inte på hennes utseende alls. Tycker inte hon ser bra ut på en fläck. Laura M känner jag nästan samma sak för.

Lite för mycket drama så här tidigt i säsongen dock. Efter förra årets mobbning är jag lite less på sånt.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Spuffy » tis maj 05, 2009 20:41

AuNTM 5 01: Jag hade glömt hur mycket bättre jag gillar det än ANTM. Hur mycket mer potential jag tycker tjejerna här har.

Jag håller med AKS, för mycket drama (redan!). Vill inte se en upprepning av förra årets hemskheter. Tjejerna: Min favorit är Madison, tätt följd av Clare. Madison ser inte alls ut som de jag vanligtvis gillar brukar se ut, men jag tycker hon är hiskeligt vacker. Clare är mer "min typ" med sin bleka hy, men jag brukar inte vara jätteförtjust i de som ser så flickiga ut som hon gör tror jag, så det är ändå ovanligt. Lola har ett otroligt vackert ansikte, men det är något som gör att jag trots det inte är överförtjust i henne. Eller rättare sagt, jag är det i en sekund men nästa tycker jag inte alls hon är så speciell. Mystiskt. Håller med AKS om att hon ser äldre ut än vad hon gör också. Cassi är jättesöt (men hon verkar ha problem med de övriga, hoppas hoppas det inte blir mobbingsjobbigheter). Georgie är också jättesöt, men jag tyckte inte hennes foto var så bra. Jag tycker Adele är väääldigt lik Alice (tidigare vinnare om det inte framgick), förmodligen mycket på grund av hennes längd och hårfärg, men också på det sätt hon snyftade när hon var bland de sista två - deras ledsna munnar är väldigt lika tycker jag. Frankie är söt, men fotot gillade jag inte. Leah känns som att hon borde vara en sån jag gillar men jag gör inte det. Bra foto tyckte jag dock. Tahnee är fulsnygg deluxe, jag tror att jag kan gilla henne men är inte alls säker än. Eloise är söt men har inte övertygat mig än. Laura M är också en sån jag tycker jag borde gilla men inte gillar ändå. Tyckte inte alls om hennes foto heller. Mikarla är jag inte så förtjust i. Rätt person att åka ut tyckte jag.

Problem: Alldeles för många som är fasligt smala. Mikarla mest av alla förstås, men jag tycker det framför allt är på tok för många som är det.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav AKS » tis maj 05, 2009 20:55

Spuffy skrev:AuNTM 5 01:
Laura M är också en sån jag tycker jag borde gilla men inte gillar ändå. Tyckte inte alls om hennes foto heller.

Igår så kom jag att tänka på att Laura M antagligen skulle se mycket bättre ut om någon gjorde något åt hennes ögonbryn. Nu känner jag mig väldigt ytlig här, men de är inte rätt formade på nåt vis. Kanske för vildvuxna eller nåt... :)

Bra sida med foton på tjejerna för de som har problem med namn som jag, :): http://community.livejournal.com/topmodel/2420530.html

(edit) Avsnitt 5.01 kom ut i onsdags förra veckan så jag håller tummarna för att 5.02 kommer imorgon. Ser fram emot det så mycket för AusNTM är verkligen bra. (/edit)

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Spuffy » tis maj 05, 2009 21:15

På den sidan var verkligen alla tjejerna sjukt snygga! Av de bilderna gillar jag nästan allihop väldigt, väldigt mycket.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav Spuffy » tis maj 05, 2009 21:19

Och jag gillar trailern! Både bilderna och videon gör det dock ännu tydligare att mina tre favoriter är Madison, Clare och Cassi. Helt klart! Än så länge. ;)

(trots att trailern egentligen är rätt förfärlig)
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav AKS » tis maj 05, 2009 21:23

Hade missat promon. Jag gillade den också. Och det blir skrattretande tydligt att de i ANTM är lallande idioter (modellmässigt) jämfört med dessa tjejer. Fan, det är ju pinsamt. AusNTM brings it as always!

Håller med om Cassi förresten, men hennes tänder är helt uppåt väggarna vilket jag störde mig på. Däremot är hon efter Clare den med mest potential just nu. Jättefin tjej. Och tänder går ju att fixa... :)

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Spuffy » tis maj 05, 2009 21:30

Hoppas, hoppas att nästa avsnitt kommer imorgon!

Hur är förresten Britain's Next Top Model? Om någon sett det?
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav AKS » tis maj 05, 2009 22:24

Jag har inte sett det, men det jag läst, om jag minns rätt, var inte så positivt.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Matt » ons maj 06, 2009 8:43

Jag såg något avsnitt av Britains. Det var helt kass.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film