Tinwiel skrev:2x16
mycket förvirrande. Jag sitter och funderar på vilket sätt det här har koppling till huvudstoryn, eller så hade det inte det, men någon direkt förklaring fick vi inte eller? Ta kontroll över sina drömmar? Var evil doctor evil eller var det Sarah som inbillade sig? Jaja, det kanske förklarar sig... Intensivt avsnitt var det, rätt såbra, men, som sagt, tillförde inte så mycket..
Tinwiel skrev:2x16
mycket förvirrande. Jag sitter och funderar på vilket sätt det här har koppling till huvudstoryn, eller så hade det inte det, men någon direkt förklaring fick vi inte eller? Ta kontroll över sina drömmar? Var evil doctor evil eller var det Sarah som inbillade sig? Jaja, det kanske förklarar sig... Intensivt avsnitt var det, rätt så bra, men, som sagt, tillförde inte så mycket..
gaspode skrev:Tinwiel skrev:2x16
mycket förvirrande. Jag sitter och funderar på vilket sätt det här har koppling till huvudstoryn, eller så hade det inte det, men någon direkt förklaring fick vi inte eller? Ta kontroll över sina drömmar? Var evil doctor evil eller var det Sarah som inbillade sig? Jaja, det kanske förklarar sig... Intensivt avsnitt var det, rätt så bra, men, som sagt, tillförde inte så mycket..
hmm, jag kommer knappt ihåg. grejen var väl att hela det där med sömnsjukhuset var en dröm, och det som skulle vara drömmar var verkligheten?
Tinwiel skrev:2x18
Cromartie-skådisen gör det så bra också.
Glorificus skrev:Tinwiel skrev:2x18
Cromartie-skådisen gör det så bra också.
Ja, eller hur, jag kommer ofta på mig med att ha glömt att det är en skådespelare som spelar John Henry. "Ja, just det, det är en person som spelar både Cromartie och John Henry och killen-som-kroppen-tillhörde!" Typ.
AKS skrev:Om inte annat:13 avsnitt för att ge oss ett riktigt slut? Pretty please?
Tinwiel skrev:Jag kommer faktiskt inte ihåg vem Dysonär heller.
HeY skrev:Sedan kan det väl också vara så att chiplösa John Henry (elr har han ett chip? nej... kroppen var väl kopplad till datorn där john henrys "medvetande" var?) nu har Camerons chip i sig? Elr... kanske inte?
HeY skrev:...döda Dyson är ju iaf han från T2 som påstods vara skapare till skynet. Han hade skapat den där handen som de smälte ner i T2. Så vem Danny Dyson är är ju hans son. Jag har dock inte kvar avsnittet och minns inte vad de sade om honom?
Tinwiel skrev:Trean har jag inte sett alls. Bygger serien på trean också?
Tinwiel skrev:Men varför skulle John Henry vilja ha Camerons chip i sig om han inte samtidigt har sitt eget medvetande, för han är ju uppenbarligen en självreflekterande A.I med överlevnadsinstinkt. Om han stoppar i sig Camerons chip blir han väl Cameron? För kroppen är ju bara en kropp.
Tack för Dyson-förklaringen, jag kom ju ihåg att det var snack om att Sarah hade dödat en datasnubbe, men att hon eg inte hade gjort det. Jag har inte hela backstoryn klar för mig eftersom jag bara har sett filmerna en gång och det var jättelängesen. Inte min typ av film, det var därför jag dissade serien så länge också. Trean har jag inte sett alls. Bygger serien på trean också?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare